|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۳
کد خبر: ۱۳۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
قول داده بودند که جاده مرند به کشت سرای زیر ترافیک برود ولی خبری نیست و همچنین جاده مرند جلفا نیز تکمیل نشده است. آزادراه تبریز مرند بازرگان هر ماه قرار است که کلنگ زنی شود ولی خبری نیست.
 نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: از هیات رئیسه مجلس تقاضا دارم که هرچه سریع تر استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شود.

 محمد حسن‌نژاد  در تذکر شفاهی اظهار داشت: تذکر اول من به هیات رئیسه مجلس بابت عدم وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی می‌باشد، زیرا این تاخیر در اعلام وصول منجر به بدبینی ملت نسبت به خانه ملت می‌شود که تقاضای تسریع در اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی را دارم.

نماینده مردم مرند و جلفا بیان کرد: تذکر بعدی من به وزیر نیرو، وزیر جهاد و رئیس جمهور است. در مناطق مرزی منابع مالی، آب، زمین و همه شرایط موجود می‌باشد ولی برای زیر کشت بردن دشت‌های حوزه انتخابیه اینجانب تعلل می‌شود.

وی در تذکر بعدی به وزیر نیرو افزود: با وجود اینکه تصفیه خانه مرند و جلفا تکمیل شده ولی آب شرب به این دو شهر نرسیده است و ۳ سال است که از وعده وزیر نیرو می‌گذرد ولی سد حوزه انتخابیه اینجانب تکمیل نمی‌شود.

حسن‌نژاد در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: قول داده بودند که جاده مرند به کشت سرای زیر ترافیک برود ولی خبری نیست و همچنین جاده مرند جلفا نیز تکمیل نشده است. آزادراه تبریز مرند بازرگان هر ماه قرار است که کلنگ زنی شود ولی خبری نیست.

نماینده مردم مرند و جلفا در تذکر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد بیان کرد: ۱۳ درصد ارزش پول ملی کاهش یافت به این معنا که ۱۳ درصد از ثروت ملی از بین رفت ولی هیچ کس پاسخگو نمی‌باشد این موضوع در صندوق بین المللی پول و بانک جهانی رشد اقتصادی منفی را نشان می‌دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین