|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۳۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
سرمربی استقلال در این مدت دست به خودستایی‌هایی زیاده زده و تا جایی که می‌توانسته برای خودش نوشابه باز کرده است.
  سرمربی استقلال در این مدت دست به خودستایی‌هایی زیاده زده و تا جایی که می‌توانسته برای خودش نوشابه باز کرده است.

علیرضا منصوریان به خاطر شغل مهمش روی نیمکت تیم پرهوادار استقلال، بیشتر از همیشه زیر ذره‌بین قرار دارد و هر تک جمله او مورد ارزیابی دقیق مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

جدای مسایل فنی که بحث مربوط به خودش را دارد، واقعیت آن است که منصوریان فعلا در حوزه ادبیات، گفتار و مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهد نتوانسته نمره قبولی بگیرد.

سرمربی استقلال این روزها به خاطر کلمات و عبارات عجیبی که به کار می‌برد سوژه شده، اما حتی درونمایه و محتوای خیلی از حرف‌های او هم بحث‌برانگیز است.

نکته جالب دیگر اینکه منصوریان در این مدت دست به خودستایی‌هایی زیاده زده و تا جایی که می‌توانسته برای خودش نوشابه باز کرده است. شاید اینطور به نظر برسد که او قصد دارد کم و کاستی‌های احتمالی کار فنی‌اش را با چنین ترفندی پر کند.

این شما و این هم بخش مختصری از ستایش‌های منصوریان از خودش!

- «تیم نفت صخره‌ای است که خودم آن را ساختم. امیدوارم از این صخره در جام حذفی عبور کنیم. به غیر از این در مورد هیچ فضای دیگری صحبت نمی‌کنیم.»

حالا بگذریم که نفت در زمان گل‌محمدی هم انصافا تیم خوبی بود، اما تا به حال دیده نشده گواردیولا هم در مورد بارسای طلایی دوران خودش اینطوری حرف بزند!

- «یک مقدار جوانمردی نیست که حرف از تمرین دهنده خارجی در تیم ما شود. طراحی تمرین تیم ملی دست ما بوده و من مربی جدیدی را به کادر اضافه نمی کنم.»

جمله مبهم منصوریان در مورد طراحی تمرینات تیم ملی سروصدای زیادی راه انداخت. آیا منظور او همین تیم بزرگسالان با هدایت کارلوس کی‌روش بوده؟

- «وحید امیری دو سال پیش مثل درختی بود که شاخ و برگ اضافه داشت و حالا در تیم ملی حضور دارد. او به هر تیمی برود مالکیت خصوصی‌اش مال من است، چون من او را به تیم ملی فرستادم.»
یعنی محال است فرگوسن در مورد کریس رونالدو اینطوری حرف بزند.

- «ظاهرا پیشنهاد انگلیسی من به برخی دوستان فشار آورده است. به هر حال باید بگویم که من این پیشنهاد را داشته‌ام! وقتی فوتبالیست‌های ما به اروپا می‌روند، قطعا در مربیگری هم می‌شود چنین اتفاقی رخ بدهد.»

این هم یک سند خیلی محکم برای اثبات پیشنهاد داش علی از انگلیس!

- «من همین جا قول می‌دهم پیام صادقیان در پایان فصل به تیم ملی بازگردد. می‌خواهیم پیام آماده را تحویل پرسپولیس و تیم ملی بدهیم.»

ظاهرا منصوریان زیادی روی توانایی‌های خودش حساب کرده بود. الان 14ماه از این مصاحبه می‌گذرد، صادقیان بعد از نفت دو تیم دیگر هم عوض کرده و البته فرسنگ‌ها با تیم ملی فاصله دارد!

- «کی‌روش همکار و دوست صمیمی من است و اکنون به عنوان برادر بزرگ من محسوب می‌شود.»

ادعای همیشگی رفاقت خاص با سرمربی تیم ملی. یکی از افتخارات منصوریان این است که کی‌روش را به اسم کوچکش یعنی "کارلوس" صدا می‌زند!

- «با قرارداد من نباید به هواداران توهین شود. با وجود علاقه من به استقلال باید شأن مربیگری‌ام حفظ شود. قرارداد من شأن هواداران استقلال است. اصول حرفه‌ای من ایجاب می‌کند در قرارداد من شأن هواداران استقلال هم رعایت شود. از نظر من رقم قرارداد مربیان بر عملکرد آنها تأثیر دارد.»

به گزارش جام نیوز، منصوریان مدعی بود اگر دستمزد کمی از استقلال بگیرد، شأن هواداران این تیم زیر سوال رفته است. با همین استدلال برای لیگ شانزدهم قراردادی یک میلیارد تومانی با "داش علی" بسته شد!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین