|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۳۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
وزیر کشور گفت: هرمزگان از استان‌های بسیار امن کشور است و آرامش بسیار خوبی در این استان وجود دارد.
 وزیر کشور گفت: هرمزگان از استان‌های بسیار امن کشور است و آرامش بسیار خوبی در این استان وجود دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی پس از بازدید از کشفیات نیروی انتظامی استان هرمزگان در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگاران، عنوان کرد: در نشست شورای تامین استان هرمزگان گزارش خوبی از عملکرد دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان ارائه شد.

وی ادامه داد: هرمزگان از استان‌های بسیار امن کشور است و آرامش بسیار خوبی در این استان وجود دارد و میزان جرائم عمومی از جمله انواع سرقت‌های خرد و کلان و قتل در این استان کاهش یافته و در مقابله با اشرار نیز این استان توفیقات خوبی داشته است.

وزیر کشور افزود: همچنین موفقیت‌های هرمزگان در زمینه کشفیات مواد مخدر و قاچاق کالا بسیار چشمگیر بوده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت نیز در هرمزگان موفقیت‌های خوبی به دست آمده است، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در این استان بیش از ۸۰ درصد قاچاق سوخت در هرمزگان کنترل و مدیریت شده که از تلاش‌های استاندار هرمزگان به عنوان رئیس شورای تامین استان و نیروهای انتظامی و امنیتی برای به دست آوردن این توفیقات قدردانی می‌کنم.

وی همچنین با بیان اینکه گمرک با الکترونیکی کردن سیستم‌ها طی یک سال و نیم اخیر در مبارزه با قاچاق موفقیت‌هایی به دست آورده است، اظهار داشت: باید روش‌های کنترل الکترونیکی در راستای مبارزه و کاهش قاچاق کالا از طریق مبادی رسمی در گمرکات توسعه یابد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین