نماینده رامهرمز و رامشیر:
کد خبر: ۱۳۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: نمایندگان خوزستان در مجلس با یک همدلی تصمیم گرفتند کنار دولت باشند.
 نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: نمایندگان خوزستان در مجلس با یک همدلی تصمیم گرفتند کنار دولت باشند.

اقبال محمدیان در شورای اداری استان خوزستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: نمایندگان استان خوزستان در مجلس دهم با یک همدلی تصمیم گرفتند که در کنار دولت در راستای تحقق اهداف دولت قدم های خوب و مثبتی را برای کشور و استان خوزستان بردارند.

وی افزود: به گفته سایر اعضای مجلس در دوره های قبل، این صمیمیت، انسجام و همدلی در بین نمایندگان فعلی استان را باید به فال نیک گرفت تا شاید در کنار مدیران اجرایی بتوانیم در راستای توسعه استان قدم های خوب و مثبتی برداریم.

محمدیان بیان کرد: برنامه توسعه ششم در حال تکمیل است که از ۱۴۴ ماده و ۱۷ جدول پیوست طی یک هفته ۱۱ ماده بررسی شد و این نشان دهنده حساسیت مجلس و نمایندگان مردم و دقت آنها برای حل مشکلات بر هموار کردن راه برای دولت است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: نزدیک به یک ماه بررسی برنامه توسعه ششم زمان می برد و پیشنهاد می دهم تا تقاضاها و پیشنهادهای دستگاه های اجرایی استان خوزستان به مجمع نمایندگان ارائه شود تا زمینه برای خدمت هموار شود. در برنامه ششم، حل مشکلات فرهنگیان جامعه، اصحاب رسانه و قلم، ایثارگران، بازنشستگان و اشتغالزایی به صورت ویژه مدنظر قرار گرفته است.

محمدیان تصریح کرد: اگر قرار است استان در مسیر توسعه قرار بگیرد توجه به منابع انسانی را نباید فراموش و آنها را به منظور خدمت به مردم خوزستان تقویت کرد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این مراسم خطاب به وزیر گفت: بسیاری از مردم شما را یک خوزستانی می دانند که سال های بسیاری در این استان گذراندید.

وی افزود: پروژه های نیمه تمام فرهنگی ـ هنری و انجمن های فرهنگی و هنری که مایه افتخار ملی و بین المللی اما نیازمند کمک هستند همه چشم به عنایت وزارت ارشاد دارند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین