کد خبر: ۱۳۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
السد در شبی که مرتضی پورعلی گنجی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد برابر الجیش متوقف شد و صدر جدول رده بندی را از دست داد.
 السد در شبی که مرتضی پورعلی گنجی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد برابر الجیش متوقف شد و صدر جدول رده بندی را از دست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر چهار دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی الجیش و السد به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در ورزشگاه خانگی الجیش برگزار شد برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ابتدا حسن الهیدوس از روی نقطه پنالتی برای السد گلزنی کرد اما دو دقیقه قبل از پایان بازی در نیمه نخست ساردور رشیدوف توانست گل تساوی را برای الجیش به ثمر رساند تا این دیدار برنده نداشته باشد و نتیجه آن به سود لخویا باشد.

مرتضی پور علی گنجی ستاره ایرانی السد در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در دقیقه 66 با دریافت قرمز از بازی اخراج شد. او در دو دیدار اخیر تیمش موفق به گلزنی شده بود.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس، العربی توانست با نتیجه سه بر یک ام صلال را از پیش رو بردارد.

الغرافه در ورزشگاه خانگی خود با دو گل برابر الخریطیات تن به شکست داد و الأهلی هم در غیاب جباری با دو گل معیذر را شکست داد.

در جدول رده بندی لخویا با 33 امتیاز در صدر قرار دارد. السد با 31 امتیاز در رده دوم است و الجیش هم با 29 امتیاز در رده سوم جای دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین