|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۶
»
کد خبر: ۱۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
استاندار مازندران گفت: قرار است رئیس جمهور، دوازدهم دیماه با سفر به استان در کنگره سرداران و ده هزار شهید مازندران در مصلی نماز جمعه ساری سخنرانی کند.
ربیع فلاح جلودار ظهر یکشنبه در جلسه كنگره شهداي مازندران افزود: گردهمایی بزرگ ایثارگران مازندران نیز در یازدهم دی ماه با حضور همه ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدای استان در شهرستان بابل برگزار می شود.

وي با اشاره به اينكه تمام فرمانداران و فرماندهان امكانات خود براي اين كنگره بسيج كنند گفت: علیرغم تمامي مشكلات مالي، براي زنده نگه داشتن ياد شهدا نبايد دريغ كرد و تمام توان خود را در اين زمينه بكار خواهيم گرفت.

فرمانده سپاه كربلا نيز با اشاره به اينكه برنامه ريزي هاي مختلفي در جهت اجراي هرچه بهتر كنگره شهداي مازندران صورت گرفته است گفت: زمينه ها براي حضور رئيس جمهور در اين كنگره فراهم شده است و در حوزه هاي مختلف هماهنگي هاي لازم به عمل آمده است.

جمع آوری یک میلیون سند شهدا

سرتيپ دوم پاسدار محمد تقي شاهچراغي با اشاره به اينكه تاكنون يك ميليون سند از شهدا جمع آوري شده است تاكيد كرد: اينها سند افتخاري هستند كه در راستاي كنگره شهداي مازندران جمع آوري و ثبت شده اند تا بتواند مورد استفاده عموم مردم قرار گيرد.

اين فرمانده با ابراز اميدواري از تحقق كامل برنامه هاي در دست اجرا عنوان كرد: پارك موزه دفاع مقدس نيز از جمله كارهاي فرهنگي ماندگار استان است كه اميدواريم هرچه سريعتر به بهره برداري برسد.

گفتني است در اين جلسه كه با حضور استاندار، فرمانده سپاه كربلا و ديگر فرماندهان اين سپاه، فرمانداران، بخشداران، مديران و ديگر مسئولان استاني برگزار شد حاضرين به بيان فعاليت هاي انجام شده و برنامه هاي پيش رو پرداختند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین