|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۳۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
وقتی کمیسیون سخنگو و رییس دارد، درست نیست که یکی از اعضا که حتی در جلسه هم حضور نداشته، صحبت‌های مطرح شده در کمیسیون را رسانه‌ای کند. این عمل غیراخلاقی و خلاف پروتکل است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اقدام کریمی قدوسی در انتشار اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه را غیر اخلاقی خواند و گفت: سخنان آقای کریمی قدوسی در مورد حرف‌هایی که آقای ظریف در نشست کمیسیون بیان کرده کذب محض است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدیبر و امید، علیرضا رحیمی در جمع خبرنگاران در واکنش به اقدام کریمی قدوسی در انتشار اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دو روز پیش کمیسیون طبق جلسات معمول که هر دو ماه یکبار با وزیر امور خارجه دارد، تشکیل شد و در این جلسه وزیر به همراه تمام معاونین خود حضور پیدا کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: در این جلسه مطالبی در مورد برجام، نحوه اجرایی دستور رییس جمهور در مورد پیشران‌ها، سوریه و سایر تحولات جهانی بحث شد.

وی تصریح کرد: این جلسه کاملا محرمانه بود و آقای ظریف تاکید داشتند که مطالبی که در این جلسه بیان می‌شود در جهت آگاهی اعضای کمیسیون و محرمانه است.

نماینده مردم تهران با انتقاد از اظهارات کریمی قدوسی گفت: وقتی کمیسیون سخنگو و رییس دارد، درست نیست که یکی از اعضا که حتی در جلسه هم حضور نداشته، صحبت‌های مطرح شده در کمیسیون را رسانه‌ای کند. این عمل غیراخلاقی و خلاف پروتکل است.

وی تصریح کرد: بنده اظهارات منتسب به آقای ظریف را که آقای کریمی قدوسی منتشر کرده و به صورت برگه‌های کوچک در بین خبرنگاران پخش شده را کاملا تکذیب می‌کنم و تاکید دارم این سخنان کذب محض است.

رحیمی در پایان گفت: ‌ آقای ظریف آنقدر شهامت دارد که نه تنها با مسئولان بلکه با مردم هم به صورت شفاف شرایط را مطرح کند و در بین وزرا ایشان یکی از شجاع‌ترین و مدبر‌ترین اعضا است که در دولت یازدهم حضور دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین