|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
: ایستگاه های خیام شمالی با ۱۴۵، تقی آباد با ۱۴۲، شهید مفتح با ۱۳۸، الهیه با ۱۳۷، چمن با ۱۳۲، امامیه با ۱۳۱، سمزقند با ۱۲۱، سجاد و سرافرازان هر یک با ۱۱۹، حرم مطهر با ۱۱۸، صدف با ۱۱۴، شهید آوینی با ۱۰۷ و ماشین ابزار با ۱۰۲ پی.اس.آی آلوده ترین ایستگاههای صبح امروز مشهد هستند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای مشهد ناسالم و در وضعیت هشدار قرار دارد.

حمید صالحی با بیان اینکه شاخص کلی کیفیت هوا روز چهارشنبه در مشهد ۱۲۵ پی.اس.آی است، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مشهد  داریم که ۱۶ ایستگاه آن بار آلودگی بیش از حد مجاز را نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: ایستگاه های خیام شمالی با ۱۴۵، تقی آباد با ۱۴۲، شهید مفتح با ۱۳۸، الهیه با ۱۳۷، چمن با ۱۳۲، امامیه با ۱۳۱، سمزقند با ۱۲۱، سجاد و سرافرازان هر یک با ۱۱۹، حرم مطهر با ۱۱۸، صدف با ۱۱۴، شهید آوینی با ۱۰۷ و ماشین ابزار با ۱۰۲ پی.اس.آی آلوده ترین ایستگاههای صبح امروز مشهد هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: سه ایستگاه خیام جنوبی با ۱۵۷، لشگر با ۱۵۴ و نخریسی با ۱۵۲ پی.اس.آی آلوده ترین مناطق مشهد هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به این وضعیت بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروه های آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشوند یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد و هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کرده و عموم مردم نیز از فعالیت های ورزشی در فضای باز بپرهیزند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین