|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
همسر مقتول هم که در بیمارستان حضور داشت، با دستور بازپرس امورجنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت، اما شوهر مقتول همان ابتدا به قتل همسرش اعتراف کرد.
مردی که پس از ١٢‌سال زندگی مشترک همسرش را با ٥ ضربه چاقو به قتل رسانده بود، در نخستین اظهاراتش پس از دستگیری مدعی شد که زنش امواج منفی داشته و همیشه بر سر موضوعات مختلف با هم اختلاف داشتند و همین باعث شده تا او در اقدامی جنون‌‌آمیز به زنش حمله کند و او را با ضربات چاقو به قتل برساند.

حوالی ساعت ١٠ صبح یکشنبه اهالی یک ساختمان مسکونی در منطقه شهران با صدای ناله‌های ضعیف و بی‌رمق زنی متوجه حادثه خونینی شدند. زن جوان غرق درخون با صدای بی‌رمق و ضعیف از آنها درخواست کمک می‌کرد. شواهد نشان از یک دعوای خونین خانوادگی داشت. پس از مطلع‌شدن همسایه از این دعوای خونین خانوادگی، زن مجروح توسط همسرش به بیمارستان تریتا منتقل شد اما همه اقدامات و تلاش‌ها برای زنده‌ماندن این زن جوان، بی‌نتیجه بود تا این دعوای خانوادگی با جان سپردن زن جوان به علت شدت جراحات وارده پایان خونینی داشته باشد.

اعتراف زودهنگام مرد قاتل
.
خبر مرگ زن جوان بلافاصله توسط عوامل بیمارستان تریتا از طریق پلیس ١١٠ به مأموران کلانتری ١٤٢ کن اعلام شد. با حضور مأموران در این مرکزدرمانی مشخص شد که زن جوان هدف چند ضربه چاقو قرارگرفته است. ساعت ٤٥: ١٠ یکشنبه خبر قتل این زن جوان ازسوی مأموران کلانتری کن به محسن مدیر روستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با حضور تیم ویژه قتل و بازپرس کشیک قتل پایتخت در بیمارستان مشخص شد که زن جوان مورد اصابت ٥ ضربه چاقو قرار گرفته و به علت شدت خونریزی فورا به قتل رسیده است. همسر مقتول هم که در بیمارستان حضور داشت، با دستور بازپرس امورجنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت، اما شوهر مقتول همان ابتدا به قتل همسرش اعتراف کرد.

از همان ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتیم

صبح دیروز یعنی ٢٤ساعت پس از وقوع این جنایت، مرد همسرکش در برابر محسن مدیر روستا در شعبه ششم دادسرای امورجنایی تهران قرار گرفت. او اختلاف خانوادگی و دعوای همیشگی با همسرش را انگیزه‌اش از این جنایت عنوان کرد: «١٣‌سال قبل با همسرم ازدواج کردم و یک دختر ١٢ساله دارم؛ از همان ابتدای زندگی با همسرم اختلاف داشتم. همیشه با همسرم دعوا داشتم. او امواج منفی داشت و منفی‌باف بود. این اخلاقش خیلی مرا آزار می‌داد. کارکردن من همیشه یکی از موضوعات ثابت دعوای من با همسرم بود. او خیلی بهانه‌گیر بود. روز حادثه هم بحث‌مان از همین جا شروع شد.» او درباره جزییات روز حادثه هم گقت: «همسرم به‌ خاطر کارکردنم همیشه با من اختلاف داشت. روز حادثه هم ساعت حوالی ٧ صبح زنم دوباره شروع کرد به گیردادن. به من فشار آورد که سر کارم بروم و می‌گفت، چرا سر کار نمی‌روی. حرف‌هایش را بی‌وقفه ادامه داد و من هم عصبی‌تر شدم. او آن‌قدر با حرف‌هایش به من فشار آورد که دریک لحظه کنترلم را از دست دادم و با برداشتن چاقو از آشپزخانه به سمت همسرم حمله کردم. ٣ ضربه به پا و دو ضربه به شکم زنم زدم که روی زمین افتاد و تازه متوجه کارم شدم که به سرعت از همسایه‌ها کمک خواستم و او را به بیمارستان رساندم.» این مرد قاتل اضافه کرد: «قصد نداشتم زنم را به قتل برسانم و حتی برای نجات جانش او را به بیمارستان تریتا رساندم، اما بی‌فایده بود.»

براساس تحقیقات انجام‌شده، مرد قاتل با یک چاقوی تیغه بلند به همسرش حمله کرده است. با ادعاهای متهم این پرونده با دستور محسن مدیر روستا؛ بازپرس پرونده برای ادامه تحقیق دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.

منبع:شهروند

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین