|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۳۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
سرمربی رئال مادرید 2016 را سال فوق العاده ای برای باشگاه و بازیکنان عنوان کرد.
 سرمربی رئال مادرید 2016 را سال فوق العاده ای برای باشگاه و بازیکنان عنوان کرد.

 رئال مادرید در جام جهانی باشگاه ها کاشیما را در وقت های اضافه چهار بر دو شکست داد و قهرمان شد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: سال 2016 برای همه برای بازیکنان فوق العاده بود و از عملکردمان خوشحالم. فتح چند جام کار آسانی نبود.  برای قهرمانی همچون بازی امروز باید رنج کشید. پس از این قهرمانی می توانیم در کنار خانواده هایمان استراحت کنیم و از این روز ها لذت ببریم. امیدوارم سال آینده نیز در این مسیر قرار داشته باشیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها اهمیت زیادی داشت. می دانستیم به آسانی آن را به دست نخواهیم آورد. حریف کمی ما را شگفت زده کرد. آن ها دوندگی زیادی داشتند و می جنگیدند. سفر طولانی داشتیم اما در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردیم.

کاشیما در این بازی دور از انتظار ظاهر شد و توانست در شروع نیمه دوم دو بر یک از مادرید پیش بیفتد. زیدان درباره این تیم گفت: بعضی از بازیکنان این تیم می توانند در لالیگا بازی کنند چون خیلی خوب هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس،سرمربی فرانسوی درباره هواداران ژاپنی که طرفدار مادرید بودند، اظهار کرد: می دانستم که هواداران زیادی در این کشور داریم. تنها می توانم از آن ها تشکر کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین