|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۴
کد خبر: ۱۳۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: برنامه ای در صداوسیما داریم که درآمدش از کنار فوتبال از خود فوتبال هم بیشتر است.
 سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: برنامه ای در صداوسیما داریم که درآمدش از کنار فوتبال از خود فوتبال هم بیشتر است.

امیر عابدینی درباره آخرین وضعیت مذاکرات فدراسیون فوتبال با کمپانی آدیداس اظهار داشت: ما قرارها را تنظیم کردیم و این هفته به امارات می رویم تا با نماینده خاورمیانه آدیداس گفت وگو داشته باشیم. باید ببینیم با توجه به تفکرات مان و همچنین خواسته های طرفین می توانیم به جمع بندی نهایی برسیم. ما باید منافع فوتبال خود را در نظر بگیریم و این را بدانید اگر منافع فوتبال مان با این قرارداد گره خورده باشد آن را منعقد می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تمام تیم های ملی از یک برند استفاده خواهند کرد ، گفت: مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد و تیم های ملی در رده های مختلف یکنواخت می شوند. این برنامه را از فروردین ماه سال آینده نهایی خواهیم کرد. چه آدیداس و چه هر برند دیگری که با آن به توافق برسیم کلیه تیم های ملی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

عابدینی درباره آخرین وضعیت شکایت جیووا بیان داشت: آقای کفاشیان مسوولیت این کار را برعهده دارد. در اینکه آن قرارداد ، قرارداد خوبی نبوده جای شکی وجود ندارد اما امروز اگر جیووا ادعا کند که البسه ای مطابق برند اصلی را در اختیار ما قرار می دهد این تنها می تواند یک ادعا باشد. آنها خوب عمل نکردند. بنده در آن زمان مسوولیتی نداشتم و قرار شد خود آقای کفاشیان این مشکل را حل کند.

وی درباره مذاکرات برای حق پخش تلویزیونی گفت: ما روش های مختلفی برای تعامل با صداوسیما داریم. اکنون هم وقت گذاشته ایم منتهی صداوسیما درهای مذاکره را به روی ما بسته است. آنها به گونه ای رفتار می کنند که فوتبال آسیب می بیند. تلویزیون 14 برنامه فوتبالی دارد و درآمدهای قابل توجهی از فوتبال کسب می کنند اما خودفوتبال قرانی از این درآمدها را نمی گیرد. متاسفانه برخی آدم ها آنجا هستند که خوش ندارند توافقی حاصل شود. ما برنامه ای در صداوسیما داریم که درآمدش از کنار فوتبال از خود فوتبال هم بیشتر است.

به گزارش کاپ؛ عابدینی افزود: متاسفانه برخی رفتارها خوب نیست. به طور مثال در یک برنامه تلویزیونی آدمی را بین مسابقات می آورندکه سرش به تنش نمی ارزد و حرف هایی از خودش در می آورد که موجب می شود سامانه های وارد شده به بحث فوتبال فراری داده شوند. یک آدمی در صداوسیما وجود دارد که فوتبال را دوست ندارد و ما را اذیت می کند. متاسفانه در راس صداوسیما هم به این فرد کاری ندارند. همین فرد مانع توافق شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین