|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
با توجه به اجرای پروژه‌های بزرگ فناوری اطلاعات در شرکت بیمه ایران طی سه سال گذشته، وزارت امور اقتصادی و دارایی بخشی از غرفه خود در نمایشگاه الکامپ را در اختیار بیمه ایران قرار داد تا به معرفی پروژه‌های برگزیده و راهبردی خود بپردازد.
  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه بیمه ایران در نمایشگاه الکامپ 95 بازدید کرد.

دکتر واعظی، در این بازدید با سامانه درمان الکترونیکی بیمه ایران (سدا) آشنا شد. سدا از پروژه‌های راهبردی بیمه ایران در حوزه فناوری اطلاعات است که از سال 1393 با هدف الکترونیکی کردن فرایند درمان تکمیلی و بهبود روابط ذی ‌نفعان و فعالان درگیر در این فرایند راه اندازی شده است.


 
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، طبق آخرین آمارها ، در حال حاضر 12000 مرجع درمانی در سراسر کشور از سامانه سدا استفاده می‌کنند  .

 حضور فعال بیمه ایران در نمایشگاه الکامپ 95

این گزارش همچنین از حضور فعال بیمه ایران در نمایشگاه الکامپ 95 حکایت دارد . دکتر افتخاری، عضو هیآت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اجرای پروژه‌های بزرگ فناوری اطلاعات در شرکت بیمه ایران طی سه سال گذشته، وزارت امور اقتصادی و دارایی بخشی از غرفه خود در نمایشگاه الکامپ را در اختیار بیمه ایران قرار داد تا به معرفی پروژه‌های برگزیده و راهبردی خود بپردازد.

 او افزود: سامانه یکپارچه بیمه‌گری (Core Insurance)؛ سامانه درمان الکترونیکی (سدا)؛ مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان (SRM)؛ دریافت و پرداخت الکترونیکی؛ نرم افزار همراه بیمه ایران؛ باشگاه مشتریان؛ هوش تجاری (BI)؛ و سامانه خسارت سیار، پروژه‌ها و سرویس‌هایی هستند که توسط شرکت بیمه ایران در نمایشگاه الکامپ معرفی می‌شوند.

غرفه بیمه ایران در نمایشگاه الکامپ 95 در سالن دولت الکترونیک ( سالن 38B ) ، مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برپاست.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین