|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۳۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
استکبار تا پیش از این حضور جمهوری اسلامی ایران را در لبنان فقط با حزب الله احساس می کرد و با راه اندازی حزب المستقبل تلاش داشتند بتوانند تاثیری داشته باشند که هم در آنجا شکست خوردند و هم پیش بینی هایشان نقش بر آب شد.
 نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: استکبار امروز متوجه شده است که نفوذ سیاسی انقلاب اسلامی به اقتدار نظامی در منطقه مبدل شده است.

 آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح یکشنبه در دیدار با نیروهای مسلح تربت حیدریه در بقعه متبرکه بی‌بی حسینیه اظهار کرد: اقتدار نظام اسلامی امروز قابل تحسین و زبان زد همگان شده است و این اقتدار مدیون مردم و خانواده های شهداست که با نثار خون فرزندان و عزیزان خود به حکومت امام زمان خدمت کردند.

وی افزود: زمانی استکبار اینگونه می پنداشت که نفوذ سیاسی انقلاب اسلامی بر اساس مسائل عاطفی و شعارهای انقلابی است اما امروز متوجه شده است که این نفوذ سیاسی به اقتدار نظامی مبدل شده است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: استکبار تا پیش از این حضور جمهوری اسلامی ایران را در لبنان فقط با حزب الله احساس می کرد و با راه اندازی حزب المستقبل تلاش داشتند بتوانند تاثیری داشته باشند که هم در آنجا شکست خوردند و هم پیش بینی هایشان نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: معاندان برای اینکه بتوانند محور مقاومت را از بین ببرند  جریان های تکفیری را ایجاد کردند که باز هم نتیجه سیاستشان افزایش قدرت ایران در غرب آسیا شد.

آیت‌الله علم‌الهدی ابراز کرد: امروز آمریکا و وابستگانش دیگر نمی توانند مشکلات را حل کنند و قدرت ایران چه در دفاع از محور مقاومت و چه در دیگر نقاط منطقه زبان زد شده است.

وی افزود: اقدامات شیطنت آمیز آمریکا در منطقه نتیجه معکوس داده است به وِیژه در عراق که با فعالیت های حشد الشعبی تفکر مقاومت در این کشور نهادینه شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین