|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
با مواجهه حضوری شاکیان پرونده و ارائه اسناد و مدارک، متهم به ۲۰۰میلیون ریال کلاهبرداری از هفت شهروند اراکی با همدستی یکی از دوستان خود تحت، عنوان مامور پلیس اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که تحت عنوان مامور پلیس، اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان اراکی کرده بود، در تحقیقات پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

 به نقل از پایگاه پلیس، سید نورالدین حسینی اظهار داشت: چندی پیش یکی از شهروندان اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اعلام کرد شخصی تحت عنوان مامور پلیس از وی کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و مشخص شد فرد مورد نظر کلاهبرداری سابقه دار است که دارای آدرس و مکان مشخصی نیست.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه بیان داشت: در تحقیقات پلیس، شش نفر دیگر از شهروندانی که به این شکل از آنان کلاهبرداری شده بود، شناسایی شدند و در روند تحقیقات، متهم در مخفیگاه خود در شهر اراک شناسایی و دستگیر شد.

حسینی اظهار داشت: با مواجهه حضوری شاکیان پرونده و ارائه اسناد و مدارک، متهم به ۲۰۰میلیون ریال کلاهبرداری از هفت شهروند اراکی با همدستی یکی از دوستان خود تحت، عنوان مامور پلیس اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ دیگر همدست متهم پرونده نیز که به اتهام تهیه و نگهداری مواد مخدر در ندامتگاه مرکزی اراک دوران محکومیت خود را سپری می کرد، برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در پایان گفت:‌ با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده و تکمیل پرونده، هر دو متهم به دستگاه قضایی معرفی و سپس با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین