کد خبر: ۱۳۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
همچنین در استان‌های اردبیل (محور اسالم-خلخال) و زنجان (محور زنجان-طارم) و ارتفاعات استان گیلان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی 5 استان و ارتفاعات کندوان و هراز گفت: در استان‌های اردبیل (محور اسالم-خلخال) و زنجان (محور زنجان-طارم) و ارتفاعات استان گیلان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز، در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان (اکثرمحورها)، خراسان شمالی (محور بجنورد-آشخانه و چمن بید-آشخانه)، ارتفاعات کندوان و هراز بارش برف اعلام شده است.

وی با اشاره به محورهای دارای بارش باران اضافه کرد: در استان‌های گلستان و مازندران (اکثر محورها) بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در استان‌های اردبیل (محور اسالم-خلخال) و زنجان (محور زنجان-طارم) و ارتفاعات استان گیلان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی با اشاره به محورهای دارای بار ترافیکی عنوان کرد: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین (از پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه کرج-تهران (از پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین