کد خبر: ۱۳۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
نام همام برگرفته از عبارت همت ملی، اقتصاد مقاومتی است تا با یک عزم ملی ، با رونق فروش محصولات ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی علاوه براشتغالزایی به ارتقاء کیفیت محصولات کمک کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری جشنواره همام گفت: حمایت از محصولات وتولیدکنندگان داخلی محور برنامه های گردشگری جزیره کیش است.

به گزارش روابط عمومی وامورببین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، مونسان با اشاه به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولیدات داخلی وتوسعه گردشگری به عنوان یکی از راهکارهای دستیابی به رونق اقتصادی گفت : با بررسیهای انجام شده برآن شدیم برای توسعه گردشگری برنامه ریزیها به گونه ای باشد که با حمایت از محصولات وتولیدات داخلی به رونق گردشگری جزیره کیش کمک کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با نگاهی جامع به همه امور خط مشی مناطق آزاد را دربیاناتشان روشن  کردند افزود: در جشنواره همام  با ایجاد انگیزه برای مصرف کنندگان آنها را به مصرف کالای ایرانی تشویق می کنیم تا ضمن جذب گردشگر به جزیره کیش از تولیدکنندگان داخلی نیز حمایت کنیم .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نام همام برگرفته از  عبارت همت ملی، اقتصاد مقاومتی است تا با یک عزم ملی ، با رونق فروش محصولات ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی علاوه براشتغالزایی به ارتقاء کیفیت محصولات کمک کنیم.

وی درخصوص جزییات این جشنوراه گفت: جشنواره همام همزمان با میلاد مسعود نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) آغاز می شود وبا اعلام علاقمندی از سوی تولیدکنندگان ایرانی برای مشارکت دراین جشنواره طرح های مختلفی درراستای افزایش انگیزه های خرید در داخل کشور اجرا می شود که درنهایت خریداران وفروشندگان از مزایای مختلفی همچون سفر به کیش بهره مند می شوند.

به گفته مونسان درحقیقت این طرح زنجیره ای از فعالیت هاست که با فروش محصولات داخلی و کاهش انگیزه های خرید کالاهای خارجی از یک طرف و ایجاد علاقمندی برای سفر به کیش وکاهش سفرهای خارجی از طرف دیگر افزایش گردش نقدینگی درداخل کشور و جلوگیری ازخروج ارز را به همراه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین