|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
پرسپولیس وقتی حالت دفاعی می‌گیرد باز کردن این تیم سخت می‌شود. ما تصمیم گرفتیم روی ضدحملات این تیم را اذیت کنیم اما موفق نبودیم. ما باید کاری می‌کردیم تا بازی به نفع ما دربیاید بنابراین تصمیم گرفتیم از لوزی بسته پرسپولیس بیرون بیاییم که در این امر متاسفانه موفق نشدیم اما خوشحالم بازیکنانم با انگیزه کار کردند و توانستیم به پیروزی برسیم.
سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما نسبت به پرسپولیس شناخت داشتیم و می‌خواستیم این تیم را روی ضدحملات غافلگیر کنیم.

مجتبی حسینی پس از پیروزی برابر پرسپولیس گفت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم. ما سعی کردیم فوتبالی سطح بالا را ارائه بدهیم و برنامه‌هایی برای کنترل بازی پرسپولیس داشتیم. ما می‌دانستیم این تیم روی ضربات ایستادگی تبحر خاصی دارد و بازیکنانم وظایفشان را به درستی انجام دادند.

وی ادامه داد: پرسپولیس وقتی حالت دفاعی می‌گیرد باز کردن این تیم سخت می‌شود. ما تصمیم گرفتیم روی ضدحملات این تیم را اذیت کنیم اما موفق نبودیم. ما باید کاری می‌کردیم تا بازی به نفع ما دربیاید بنابراین تصمیم گرفتیم از لوزی بسته پرسپولیس بیرون بیاییم که در این امر متاسفانه موفق نشدیم اما خوشحالم بازیکنانم با انگیزه کار کردند و توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی ذوب آهن درباره کسب پنجمین پیروزی متوالی در لیگ گفت: تنها به دنبال ارائه فوتبال خوب هستیم و به دنبال این اعداد و ارقام و رکوردشکنی نیستیم. بازیکنان ما زحمت می کشند و باشگاه نیز به خوبی از ما حمایت کرده است. ما این برد را به هواداران و البته مجموعه ذوب آهن تقدیم می کنیم.

او ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و باید درباره آن به صورت جداگانه صحبت کرد. متاسفانه نمی‌دانم چرا در ضدحملات خوب عمل نکردیم. بچه ها در تمرینات در ضدحملات خوب بودند اما در جریان بازی قدر موقعیت‌ها را نمی‌دانستند. سقف آرزوی من لذت از فوتبال است و فکر می‌کنم که با شکست دو تیم صدرنشین لیگ، بازی‌ها گرم شده است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این بازی با قلب خود بازی کردند.

 سرمربی ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش برابر صدرنشین لیگ در نشست خبری گفت: بازی پیچیده‌ای بود و پرسپولیس با قدرت ظاهر شد. آنها در نیمه اول فشار زیادی روی ما آوردند و از روی ضربات ایستگاهی موقعیت‌های خطرناکی خلق کردند. آنها قوی‌تر از ما بودند ولی خوشبختانه موقعیت‌هایشان در نیمه اول تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در نیمه دوم تیم برتر زمین بود و بچه‌ها توانستند خواسته‌هایمان را اجرا کنند. بخاطر این پیروزی از بازیکنانم که با کل وجود تلاش کردند تشکر می‌کنم و همچنین از کارگران کارخانه ذوب‌آهن، از مدیران باشگاه و تمامی کادر اجرایی باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ما می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی تبحر دارد و به همین دلیل برای هر ضربه ایستگاهی 10 نفر از بازیکنانمان را در محوطه جریمه متمرکز می‌کردیم. نیمه اول توانستیم تیمی را کنترل کنیم که ماه‌هاست خوب نتیجه می‌گیرد و در نیمه دوم موفق شدیم ضربه پایانی را بزنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: من دنبال فوتبال بازی کردن هستم و دوست دارم بازیکنانم از فوتبال لذت ببرند. اگر به پرسپولیس فضا می‌دادیم این تیم کار را تمام می‌کرد و ما به جای سه امتیاز صفر امتیاز می‌گرفتیم.

حسینی در پایان درباره داوری نیز گفت: من تا الان درباره داوری صحبت نکرده‌ام و الان هم نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم فقط در صحنه‌ای که گل مردود ما آفساید اعلام شد کمک‌داور اشتباه پرچم زد. ما روی چنین حرکاتی کار کرده بودیم و جزئی از برنامه‌هایمان بود اما متاسفانه کمک‌داور اشتباه کرد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین