کد خبر: ۱۳۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کنسرت گروه کَهت‌میان شب گذشته (پنجشنبه ۲۵ آذرماه) با حضور همایون مجد‌زاده به عنوان نوازنده مهمان در تالار ایوان شمس روی صحنه رفت.
 کنسرت گروه کهت‌میان که موسیقی را در سبک پراگرسیو متال ایرانی اجرا می‌کنند، شب گذشته با استقبال پرشور مخاطبان در تالار شمس روی صحنه رفت.

کنسرت گروه کَهت‌میان شب گذشته (پنجشنبه ۲۵ آذرماه) با حضور همایون مجد‌زاده به عنوان نوازنده مهمان در تالار ایوان شمس روی صحنه رفت.

درابتدای اجرای شب گذشته این گروه، کاوه دولت‌نیا سرپرست و خواننده کَهت‌میان با بیان اینکه کم‌کم به شب یلدا نزدیک می‌شویم، گفت: قصد داریم امشب با اجرای اشعاری ناب از شاعران بزرگ ایرانی مانند حافظ یک شب ایرانی را در کنار هم داشته باشیم.



در ادامه نیز قطعات «یا رب چه کنم یارم»، «مرغ چمن آتش»، «یار خاموش»، «کعبه مخفی»، «کویر»، «گل مرداب»، «لب خاموش»، «ترک شیرازی»، «حسرت»، «پریشان»، «بی‌تفاوت»، «در کوچه سار شب»، «این قافله عمر عجب می‌گذرد» از شاعرانی چون؛ حافظ، باباطاهر، وفا مراد‌پور، هوشنگ‌ ابتهاج، ‌کاوه دولت‌نیا توسط این گروه اجرا شد.

همایون مجد‌زاده نیز در دو قطعه «ترک شیرازی» و «لب خاموش» گروه کهت ‌میان را همراهی کرد.

دولت‌نیا در هنگام اجرای قطعه «کویر» با درخواست از مخاطبان برای انتشار این موزیک ویدئو گفت: متاسفانه ما هنوز نتوانستیم مرجعی را برای انتشار این قطعه که با مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگی اسلامی و توسط موسسه آوای خورشید منتشر شده پیدا کنیم. در اینجا از همه دوستان می‌خواهم این ویدئو کلیپ را در شبکه‌های مجازی منتشر کنند و به ما در انتشار این کلیپ یاری رسانند.

او ادامه داد: ما برای ساخت این موزیک سختی‌های فراوانی را تحمل کردیم و در سرمای منفی ۱۵ درجه کار می‌کردیم.

خواننده گروه کهت‌میان همچنین درباره قطعه «گل‌ مرداب» گفت: تنظیم این قطعه با قطعه‌ای که در آلبوم «گل مرداب» است مقداری تفاوت دارد.

دولت‌نیا با بیان اینکه در حضور استاد باید گیتار را زمین گذاشت، درباره همایون مجد‌زاده گفت: گاهی اوقات برخی افراد در زندگی آدم قرار می‌گیرند که مسیر زندگی انسان را عوض می‌کنند. در زندگی من نیز یک دوست و یک برادر از اسم و اعتبار خود برای من مایه گذاشته و اون کسی جز همایون مجدزاده نیست.

 در اجرای شب گذشته گروه کهت‌میان احسان یوسف‌بیک نوازنده کیبورد، شهرام نادری نوازنده درامز، محمد محمدلو نوازنده باس، مجید امیری نوازنده گیتار الکتریک و همایون مجد‌زاده نوازنده مهمان، کاوه دولت‌نیا را همراهی کردند.

کنسرت گروه‌ کهت‌میان با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود و بعد از اجرای هر قطعه مخاطبان به مدت طولانی گروه را تشویق می‌کردند.

در این اجرا بابک چمن آرا، فرشاد رمضانی، امید روحانی، ‌ احمدرضا محبیان حضور داشتند.

کَهت‌مَیان یک گروه موسیقی پراگرسیو متال ایرانی است که در سال ۱۳۸۱ توسط همایون مجدزاده (نوازنده گیتار الکتریک) تشکیل شد. هدف اولیه گروه موسیقی کهت‌میان، ساختن آهنگ‌هایی همراه با آواز در فضای شرقی بود، اما بعد‌ها گروه به سمت ساخت موسیقی در سبک پراگرسیو متال تغییر مسیر داد. کهت‌میان تا امروز دو آلبوم استودیویی با مجوز وزارت ارشاد عرضه کرده و به اجرای کنسرت در داخل ایران پرداخته است و دو اجرای صحنه‌ای در شهریور و آذرماه امسال داشتند که با استقبال پرشور مخاطبان روبرو شد.
منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین