|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
حضور ذاکرین اهل بیت(علیهم السلام) و بچه هیئتی‌ها باعث شد در این میدان دغدغه بیشتری پیدا کنم و طرح‌هایی را خصوصاً برای اصلاح محاسن ارائه کردم، چرا که اعتقاد دارم اصلاح سر را بسیاری از آرایشگاه‌ها می‌توانند انجام دهند اما در آرایش محاسن خیلی کار نمی‌کنند و در واقع طرحی هم ندارند
 روی صندلی آرایشگاه نشسته و در حالی که آرایشگرش سخت مشغول پیرایش ریش‌هایش است، کاغذی کوچک و مربعی شکل در دست دارد و جملاتی را به صورت ریتمیک زیر لب زمزمه می‌کند. در خلال نجواهایش، اسامی‌چند تن از معصومین به گوش می‌رسد. هنرنمایی آرایشگر که پایان می‌گیرد کاغذ کوچکش را درجیب می‌گذارد و ازدر سالن در حالی که روی تابلوی کوچکی که از آن آویزان است نوشته شده«مداحان عزیز ریش‌های خود را به دستان ما بسپارید» خارج می‌شود و آرایشگاه را به قصد یکی از حسینیه‌های تهران ترک می‌کند.

**مداحان هم به آرایشگاه می‌روند

اگر تا پیش از این تنها سلبریتی‌های دنیای سینما و ورزش دارای آرایشگاه‌های مخصوص به خود بوده‌اند اما امروز مداحان و برخی از واعظان برجسته،‌ هیئتی‌ها وحتی سیاسیون آرایشگاه مخصوص به خود را دارند و قبل از اینکه مداحی یا مولودی را انجام دهند به آرایشگاه می‌روند و خود را آراسته می‌کنند البته این آراستگی فقط مختص محاسن آنان است. این اتفاق در حالی است که گمان می‌رفت مداحان به واسطه حرفه‌ای که دارند زیاد در قید و بند زیبایی و استایلی برای محاسن خود نباشند. اما گویا این روزها مانند دیگر سلبریتی‌ها ترجیح می‌دهند قبل از حضور درهر مراسمی‌اعم از مداحی و مولودی به آرایشگاه خودشان رفته و تغییراتی را در ریش‌هایشان ایجاد کنند.

یکی از آرایشگرهایی که مختص مداحان است و این روزها آرایشگاهش پاتوق بسیاری از چهره‌های شاخص از مداحان اهل بیت(علیهم‌السلام) است در این باره به خبرگزاری عقیق که منتسب به خانه مداحان است، می‌گوید: به واسطه معرفی بنده توسط حاج محمود کریمی، حاج‌سعــید حدادیان،‌ حـــاج‌عبــدالـــرضا هلالی و بسیاری از مداحان،‌ واعظان، اقشار هنرمند و بعضا چهره‌های سیاســـی بـــرای اصـــلاح به آرایشگاه بنــــده می‌آیند. حضور ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) و بچه هیئتی‌ها باعث شد در این میدان دغدغه بیشتری پیدا کنم و طرح‌هایی را خصوصاً برای اصلاح محاسن ارائه کردم، چرا که اعتقاد دارم اصلاح سر را بسیاری از آرایشگاه‌ها می‌توانند انجام دهند اما در آرایش محاسن خیلی کار نمی‌کنند و در واقع طرحی هم ندارند. در این مسیر مشاوره‌هایی را هم دادم و با تصویرسازی طرح‌هایی سعی کردم کار، هدفمند دنبال شود؛ مثلاً طرحی را برای شب عید مداحان انتخاب کردم که خوشبختانه مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. از طرفی هم تجربه در عرصه چهره‌پردازی سینما به من کمک کرد تا در چهره‌شناسی هم مهارت پیدا کنم. خلاصه ریش و قیچی دست من است. وی اظهار می‌کند: اگر مداح و هیئتی که به آرایشگاه بنده می‌آید حال مناسبی نداشته باشد سعی می‌کنم با ترفندهای محبت‌آمیز و ابراز صمیمیت لحظات خوبی را برای او بسازم، چرا که پیامبر عظیم‌الشان اسلام هم فرموده‌اند که هر موقع حال و احوال خوبی ندارید به جایی برای آراستگی بروید. سعی کرده‌ایم به مداح و هیئتی که ناراحت و دلگیر باشد روی خوش نشان دهیم و او دفعه بعد با رفتار مناسب‌تر و اعصاب کنترل‌شده‌ای مراجعه می‌کند. واقعاً آرزویم این است که همیشه بچه هیئتی‌ها با اصلاح و آراستگی مناسب مروجان جذابی برای جامعه باشند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد باید منتظر افتتاح آرایشگاه‌هایی ویژه برای مداحان باشیم که درآن انواع و اقسام مدل‌های زیبایی برای مداحان اهل‌بیت (علیهم السلام) استفاده می‌شود.

حضور ذاکرین اهل بیت(علیهم السلام) و بچه هیئتی‌ها باعث شد در این میدان دغدغه بیشتری پیدا کنم و طرح‌هایی را خصوصاً برای اصلاح محاسن ارائه کردم، چرا که اعتقاد دارم اصلاح سر را بسیاری از آرایشگاه‌ها می‌توانند انجام دهند اما در آرایش محاسن خیلی کار نمی‌کنند و در واقع طرحی هم ندارند

اگر مداح و هیئتی که به آرایشگاه بنده می‌آید حال مناسبی نداشته باشد سعی می‌کنم با ترفندهای محبت‌آمیز و ابراز صمیمیت لحظات خوبی را برای او بسازم. واقعاً آرزویم این است که همیشه بچه هیئتی‌ها با اصلاح و آراستگی مناسب مروجان جذابی برای جامعه باشند.

منبع: آفتاب یزد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین