|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۰
جعفر والی که بار دیگر در بیمارستان بستری شده، به دلیل شرایط نامساعد جسمی ممنوع‌الملاقات است.
 جعفر والی که بار دیگر در بیمارستان بستری شده، به دلیل شرایط نامساعد جسمی ممنوع‌الملاقات است.

طبق گفته دختر این هنرمند پیشکسوت تئاتر، جعفر والی که ۱۲ روز قبل به دلیل نارسایی قلبی و مشکل ریه بستری شده بود، از شامگاه گذشته (۱۸ آذرماه) بار دیگر بستری شده ولی این بار این بار بنا به تصمیم خانواده‌اش، این بستری شدن با تغییر بیمارستان همراه بوده است.
 
فرزند این هنرمند با انتقاد از وضعیت رسیدگی پزشکان بیمارستان قبلی که والی در آن بستری بود، به ایسنا گفت: هیچ دکتری در آنجا به ما توضیح نداد که مراحل درمان به چه شکل بوده و حتی پرونده و گزارش درستی در دست نداریم که همین موضوع باعث شد پزشک معالج پدرم در بیمارستان تهران کلینیک عصبانی و متعجب شود؛ با این حال پس از مراجعه به بیمارستان جدید به دلیل همان مسائلی که آقای والی در بیمارستان قبلی بستری بودند، درمان از ابتدا در سی‌سی‌یو انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه «می‌دانم ممکن است بیماری و وضعیت پدرم پیچیده و حاد باشد»، ادامه داد: انتظار معجزه ندارم اما می‌شد رفتاری در بیمارستان قبلی داشته باشند که باعث دلگرمی و آرامش بیمار و خانواده‌اش باشد؛ نه اینکه پس از ۱۲ روز بیمار ما مرخص شود و یک روز بعد پایش دچار ورم شود و آزمایش‌ها و قرص‌های جدید هم به نتیجه‌ای نرسد.

وی تاکید کرد:‌ شاید شانس بزرگی که آوردیم این بود که زیاد صبر نکردیم تا به امید بهبودی، زمان بگذرد چون هر چه گذشت حال پدرم بدتر می‌شد.

در این باره روابط عمومی خانه تئاتر هم اعلام کرد که با پیگیری انجام شده، بیمارستان جدیدی که جعفر والی در آن بستری شده طرف قرارداد شرکت بیمه ایران است و مشکلی برای روند درمانی وی وجود ندارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین