|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
«شرایط تیم از لحاظ نتایج خوب نبود و ما خوب امتیاز جمع نکردیم. با جذب سه، چهار به خصوص در خط دفاع می توانیم مشکلات را برطرف کنیم و این تیم را در لیگ برتر نگه داریم. این تیم نیاز به حمایت و آرامش دارد. ما بازیکنان باکیفیتی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند. »
مربی موقت ماشین سازی گفت: ای کاش مدیران باشگاه با استعفای رسول خطیبی موافقت نمی کردند.

حسین خطیبی مربى تیم فوتبال ماشین سازى تبریزدر رابطه با استعفای رسول خطیبی و عدم نتیجه گیری تیم ماشین سازی با تأکید بر این که از هفته پ چهارم به بعد جریان‌هایی بر علیه تیم به راه افتاد گفت: ای کاش مدیران باشگاه با استعفاى رسول خطیبى موافقت نمی‌کردند چرا که او مى توانست تیم را به موفقیت برساند.»

وی ادامه داد:« رسول اول فصل پیشنهادات خوبی داشت، اما به خاطر عشق و علاقه و تعصبی که به شهر تبریز داشت می خواست که در این تیم خدمت کند. این شهر بازیکنان بزرگی همانند کریم باقری، استاد اسدی و بزرگان زیادی به فوتبال ایران داده است. رسول خطیبی تیم ماشین سازی را به لیگ برتر آورد ولی متاسفانه مشکلاتی از اول فصل به وجود آمد. اگر اینها را نگویم در حق رسول ظلم می شود.»

مربی ماشین سازی افزود:« تیمی که تازه به لیگ برتر آمده باید ساختار و شکلش را پیدا کند. رسول واقعا خیلی زحمت کشید، شروع خوبی هم داشتیم. از هفته چهارم مشکلات زیادی پیش آمد وبرای زمین زدن ماشین برنامه ریختند.یکی ، دو نفر به خاطر منافع خودشان در رسانه ها به رسول ایراد گرفتند. مشکلات دیگری همانند مصدومیت بازیکنان و یا حتی داوری ها هم بود ولی رسول خطیبی با این مشکلات ساخت و بازیکنان به شرایط ایده آل برگشتتند.»
مربی ماشین سازی افزود:« همه شاهد بودید بازی پرسپولیس هم ما خوب بازی کردیم. چون رسول برادرم است این را نمی‌گویم اما کسانی هستند که دوست ندارند رسول خطیبی نتیجه بگیرد. از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که تیم را حمایت کرد و هنوز به حمایت شان ادامه می دهند ولی این تیم به حمایت هواداران ، رسانه ها و مردم احتیاج دارد تا به جایگاه واقعی اش برگردد. »

حسین خطیبی اذعان داشت: «شرایط تیم از لحاظ نتایج خوب نبود و ما خوب امتیاز جمع نکردیم. با جذب سه، چهار به خصوص در خط دفاع می توانیم مشکلات را برطرف کنیم و این تیم را در لیگ برتر نگه داریم. این تیم نیاز به حمایت و آرامش دارد. ما بازیکنان باکیفیتی داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند. »

خطیبی درباره اینکه آیا احتمال سرمربیگری‌اش در ماشین سازی وجود دارد یا نه،خاطرنشان کرد: من تمرکزم فقط روی بازی با ذوب‌آهن است و تصمیمی در مورد به سرمربیگری خودم نگرفته ام و ذهنم را مشغول نکرده ام و می خواهم بچه ها این بازی را ببرند و بعد از بازی باید تصمیم گیری کنیم. من همیشه با رسول بوده ام و دستیار کسى جز رسول نمى شوم. باید ببینیم شرایط به چه صورت است. امروز به عنوان مربی و کسی که کنار تیم بوده باید به ماشین سازی کمک کنم.»

منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین