|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
این نقشه شامل 200 شهرک لبنانی است که حزب الله از آنها برای اهداف نظامی استفاده می کند و در آن 10 هزار هدفی که احتمال دارد در صورت وقوع جنگ جدید میان اسرائیل و حزب الله هدف قرار گیرند، مشخص شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی بی‌سابقه اطلاعات محرمانه ای درباره پایگاه های نظامی حزب الله در شهرهای جنوب لبنان را نتشر کرد.

پایگاه های صهیونیستی با انتشار این خبر، این سوال را مطرح کرده اند که آیا این مساله می تواند هشداری به حزب الله باشد، یا اطلاعات مذکور بانک اهداف برای جنگ آتی است.

در همین راستا، ارتش صهیونیستی بر روی صفحه خود در پایگاه ارتباط جمعی توئیتر به زبان انگلیسی، نقشه مناطق جنوب لبنان را به نمایش گذاشته که در آن پایگاه‌های نظامی حزب الله در شهرها و شهرک های واقع در جنوب به تصویر کشیده شده و در کنار آنها، تاسیسات زیربنایی و انبارهای تسلیحاتی واقع در این شهرک‌ها هم که ادعا شده است حزب الله آنها را تبدیل به پایگاه های نظامی خود در طول مرز کرده است، مشخص شده‌اند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد: این نقشه شامل 200 شهرک لبنانی است که حزب الله از آنها برای اهداف نظامی استفاده می کند و در آن 10 هزار هدفی که احتمال دارد در صورت وقوع جنگ جدید میان اسرائیل و حزب الله هدف قرار گیرند، مشخص شده است.

ارتش صهیونیستی اعلام کرده است که پس از رفع موانع انتشار این عکس ها، اجازه انتشار این سند را که جزء اطلاعات محرمانه به حساب می آید، داده است. ناظران صهیونیستی اعلام کرده اند که این اقدام ارتش صهیونیستی کاملا بررسی شده است و قصد تقویت این روایت صهیونیستی را دارد که حزب الله هنوز طبق آن چیزی که در توافقنامه های بین المللی اشاره شده بود، خلع سلاح نشده است. برخی از این ناظران نیز اعلام کرده اند که ارتش صهیونیستی قصد عرض اندام اطلاعاتی در برابر حزب الله و ارسال هشدار به آن را دارد.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که اسرائیل با استفاده از این نقشه قصد دارد شخصیت های دیپلماتیکی را که به فلسطین اشغالی سفر می کنند، در جریان اقدامات جنبش حزب الله در جنوب لبنان قرار دهد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین