|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
شیوا خنیاگر که آخرین بار در سریال«ستایش» در قاب تلویزیون ظاهر شد و سریال ماندگار«راه شب» را داشت، عنوان کرد: تماسی از دفتر آقای زرین کوب داشتم که پیشنهاد نقش مادر کتایون را دادند و تنها چند قسمت آماده بود.
 شیوا خنیاگر که آخرین بار در سریال«ستایش» در قاب تلویزیون ظاهر شد و سریال ماندگار«راه شب» را داشت، عنوان کرد: تماسی از دفتر آقای زرین کوب داشتم که پیشنهاد نقش مادر کتایون را دادند و تنها چند قسمت آماده بود. قبلا با آقای زرین کوب در سریال«مرگ تدریجی یک رویا» کار کرده بودم و تصمیم گرفتم در این سریال حضور داشته باشم.
 
به بلندی یا کوتاهی نقش توجهی نداشتم و برایم مهم بود نقشی که به عهده می گیرم خوب انجام دهم. خنیاگر در رابطه با اینکه چرا نقش های خانم های مرفه را بیشتر به شما می سپارند، گفت: بسیار گله مندم که بیشتر این نقش ها را به ما می سپارند. کارگردانان ما متأسفانه تلاش نمی کنند که در انتخاب بازیگر خطرپذیر باشند. بازیگری که کارگردانان در کارهای قبل تصور می کنند، با همان شمایل در کارهای بعد نیز تصور می کنند. ممکن است بتوانم نقش زنان کم بضاعت را بازی کنم اما متأسفانه خطرپذیر نیستند. این یک ادامه کورکورانه است که واقعا جای تأسف دارد. این بازیگر درباره چالش های بازی در نقش مادر کتایون توضیح داد: به عنوان یک مادر در سریال با چالش های دختری رو به رو هستم که یک بحران بسیار سخت و دشوار را از سر می گذراند.
 
این دختر در بحرانی دست و پا می زند که قصد دارد تصمیم های بزرگ زندگی خود را بگیرد. به نظرم آقای مطلبی توانایی بسیاری در نوشتن مطالب مربوط به زندگی خانوادگی و رفتارهای والدین دارند. امیدوارم با پیشرفت سریال، قصه جذابتر و بیننده آن بیشتر شود. کمی مشکل صدابرداری در سریال داریم که وقتی می دیدم، صداهای جانبی زیاد بود. شاید مخاطب عادی زیاد متوجه نشود اما شاید به علت کمبود وقت این اتفاق افتاده است. او درباره گویندگی رادیو نیز گفت: من سال ها با آقای حمید عاملی برنامه داشتم و پس از آن دیگر با رادیو همکاری نداشتم اما اخیرا پیشنهادی داشتم که بر مبنای آن باید به رادیو پیام بروم. این گوینده یادآوری کرد: نمی خواهم وارد مسائل حاشیه ای رادیو شوم اما سالهایی که می رفتم، به حدی دستمزدها پایین بود که تنها هزینه رفت و آمدم در می آمد. بنابراین؛ درست است که گویندگی عشق و علاقه است اما واقعا کفاف مخارج زندگی را نمی دهد. بنابراین، به تدریج بی انگیزه شدم و در آن زمان مسئولی در کمال ناباوری به من گفت شما به رادیو احتیاج دارید، نه ما به شما. وقتی مدیریت یک شبکه چنین تصوری داشته باشد، شما چه انتظاری دارید.
 
به گزارش بانی فیلم؛ او در خصوص شرایط سخت پذیرش گوینده در زمان خود گفت: ما زمانی که برای رادیو امتحان دادیم، ۱۲ نفر بودیم که تنها ۲ نفر زن بودند. ما ۸ ماه امتحان دادیم و حتی معاینه حنجره شدیم. در آن زمان ۵ سال یک نفر تنها می آمد و می گفت: «اینجا ایران است، رادیو تهران» و تازه بعد از آن بود که اجازه اجرا می دادند. در حال حاضر روابط جای ضوابط را گرفته و قاعده خاصی برای ورود افراد وجود ندارد. او در خصوص کم کاری خود نیز گفت: بعد از سریال«ستایش» ۶ سال است که کار نکردم و ما مسائل از این نوع بسیار داریم. امیدوارم اتفاق خوبی برای خودم و همکارانم بیفتد و بیکاری تنها به من مربوط نمی شود. بیکاری عوارضی مانند افسردگی و بدهکاری و … دارد. هزاربار می توانستم از این کشور بروم اما هیچ ارزشی به ماندنم ندادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین