|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
سازمان ورزش شهرداری تهران و بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خصوص حمایت از اعضای بنیاد توسط شهرداری تفاهم نامه امضا کردند.

مصطفی راستینه، مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این نشست خبری گفت: سازمان ها و دستگاه های اجرایی بسیاری در حوزه پیشگیری ماموریت و مسئولیت دارند، ما نیز  در راستای این وظیفه اجتماعی با تعاملی با سازمان ورزش شهرداری تهران قصد ایجاد بستری مناسب جهت استفاده همگانی شهروندان با هر توان مالی از مجموعه های ورزشی متعلق به شهرداری را داریم.



ندا شهرزاد ، سرپرست آکادمی ورزش شهروندی شهرداری ضمن تشریح مسوولیتهای اجتماعی شهرداری در حوزه ورزش  و لزوم حمایت از بنیاد های مردم نهاد در حوزه گفت ، شهرداری دارای در دسترس ترین و ارزان ترین مجموعه های ورزشی در مناطق مختلف تهران است ، این مجموعه ها دارای بروز ترین لوازم و تجهیزات ورزشی است که امید است با امضای این تفاهم نامه امکان استفاده همگانی شهروندان حتی با بضاعت کم در مناطق مختلف شهر فراهم گردد.

بر اساس این تفاهم نامه اعضای بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی می توانند با تخفیف 40 تا 70 درصد از سالنهای ورزشی شهرداری در شهر تهران استفاده نمایند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین