|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۳۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
وزیر کشور با بیان این که بنا داریم به صورت همه جانبه از خانه احزاب حمایت و کمبودها را برطرف کنیم، گفت : یارانه احزاب را از طریق مجلس شورای اسلامی پی گیری می کنم.
  وزیر کشور با بیان این که بنا داریم به صورت همه جانبه از خانه احزاب حمایت و کمبودها را برطرف کنیم، گفت : یارانه احزاب را از طریق مجلس شورای اسلامی پی گیری می کنم.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار رییس خانه احزاب ایران با تقدیر از تلاش های رییس و اعضای خانه احزاب افزود: قطعا با پیشنهادات شما موافقم و ظرف هفته آینده نماینده ای از طرف خود به محل خانه احزاب اعزام خواهم کرد تا کمبودها را برطرف و در مورد تخلیه قسمتی از خانه احزاب که در اختیار شهرداری تهران است پیگیری کند.

وی با بیان این که در جلسه آینده شورای مرکزی خانه احزاب حتما حضور پیدا خواهد کرد، در رابطه با بحث همایش فصلی خانه احزاب که قرار بود 25 آذرماه برگزار شود با توجه به ماموریت خود در آن تاریخ پیشنهاد کرد این همایش قدری به تعویق بیافتد.

در ابتدای این دیدار، قدرتعلی حشمتیان رییس خانه احزاب ایران نیز با ارایه گزارشی از جلسات، برنامه ها و مصوبات خانه احزاب از همکاری وزارت کشور بویژه محمدحسین مقیمی قائم مقام و معاون سیاسی وزارت کشور تشکر کرد.

وی به ملاقات روز 15 آذر خود با رییس مجلس شورای اسلامی اشاره و اضافه کرد: امیدواریم که به زودی با روسای دو قوه دیگر نیز بتوانیم ملاقات و هم اندیشی داشته باشیم.

رئیس خانه احزاب در ادامه از وزیر کشور خواست که به وعده خود در رابطه با تخلیه کامل ساختمان خانه احزاب که هنوز بخشی از آن در اختیار شهرداری تهران است، عمل کند و در جلسات شورای مرکزی و همایش های خانه احزاب ایران حضوریابد و بحث یارانه را که در قانون احزاب آمده ولی در بودجه سال 1396 منظور نشده است، پیگیری و مساعدت کند.

همایش فصلی خانه احزاب به 30 آذر موکول شد

حشمتیان در پایان گفت: با توجه به نظر مساعد هیات رئیسه خانه احزاب ایران، انشاءالله همایش فصلی به پنجشنبه 30 دی ماه 1395 موکول می شود که علاوه بر سخنرانی وزیر کشور و جمعی از دبیران کل احزاب سراسر کشور، شخصیت ها و میهمانان ویژه ای از جمله مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در این همایش سخنرانی خواهند داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین