|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، صنعتی شریف، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان، کاشان، امیرکبیر و .... امروز به مناسبت 16 آذر شاهد حضور و سخنرانی شخصیت‌های مختلف سیاسی بودند که برخی از این مراسم با حواشی هم همراه بود.
 دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، صنعتی شریف، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان، کاشان، امیرکبیر و .... امروز به مناسبت 16 آذر شاهد حضور و سخنرانی شخصیت‌های مختلف سیاسی بودند که برخی از این مراسم با حواشی هم همراه بود.

*کوچک‌زاده در دانشگاه تهران: خاتمی بنیانگذار عادی سازی رابطه با آمریکا بود

یک نماینده سابق مجلس،‌ گفت: هنوز هم می‌گویند رهبری موافق برجام بوده است، این در حالی است که رهبری همواره درباره آمریکا هشدار داده و خواستار برپایی اقتصاد مقاومتی بودند.

* منتجب‌نیا در دانشگاه شهید بهشتی:سکوت دانشگاه‌ افتخار نیست

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با انتقاد از برخوردهای امنیتی و پلیسی در دانشگاه‌ها، گفت که دانشگاه‌ها نباید پادگان شوند.

انصاری در دانشگاه علم و صنعت: پروژه ملی برجام با سیاست‌گذاری دقیق رهبری انجام شد

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به بدعهدی آمریکا در تمدید تحریم ها گفت: سند برجام سند بین ایران و آمریکا نیست بلکه سند بین المللی معتبری است و البته ما در برابر این بدعهدی آمریکا مقابله به مثل دندان شکنی خواهیم داشت.

* احمد مازنی در دانشگاه علم و صنعت: مسوولان به جای تریبون‌ها، حرفهایشان را رو در رو بهم بزنند

نماینده تهران در مجلس با تاکید بر اینکه اصلاح امور با طرح گفت‌وگوی ملی محقق می‌شود گفت:‌ گفت‌وگوی ملی یعنی مسئولان به جای اینکه از تریبون ها با هم گفت‌وگو کنند حرفهایشان را رو در رو بزنند.

* جلیلی در دانشگاه صنعتی شریف: عدم اعتماد به آمریکا توهم است یا واقعیت؟

مشاور رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد:کسانی توهم داشتند که اگر با آمریکا مذاکره کنیم مسایل ما حل می‌شود، ما به تعهدات خود عمل کردیم، اما باز هم تحریم شدیم.

* در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد؛ مناظره وکیلی و قاضی‌زاده‌هاشمی با موضوع چشم‌انداز انتخابات آینده

احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس و عضو فراکسیون ولایت و محمدعلی وکیلی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید با موضوع چشم‌انداز انتخابات آینده و شرایط کنونی کشور با یکدیگر مناظره کردند.

*ضرغامی در دانشگاه صنعتی اصفهان: امروز دولت در حال خدمت است

رییس پیشین صدا و سیما با بیان اینکه امروز دولت در حال خدمت است، گفت: رهبری یک تعبیری دارند در خصوص علم‌کشی یعنی وقتی کسی زیر بار مسئولیت رفت باید عرقش را خشک کنیم. امروز دولت زیر همان علم است.

*انتقاد فاطمه هاشمی از لغو سخنرانی‌اش در دانشگاه کاشان+ پاسخ دانشگاه

هفته گذشته در پی اعلام برنامه های روز دانشجو در دانشگاه‌های استان اصفهان،  سخنرانی فاطمه هاشمی رفسنجانی در دانشگاه کاشان در عصر روز دوشنبه 15 آذر،از برنامه‌هایی بود که به صورت پراکنده در شبکه‌های اجتماعی مطرح می شد.

*در دانشگاه ایلام؛ انتقاد احسان شریعتی نسبت به لغو برخی سخنرانی‌ها

احسان شریعتی، طی سخنانی از شرایطی که باعث می‌شود سخنرانی یک نماینده مجلس اجازه برگزاری نیابد انقاد کرد.

*مطهری در دانشگاه امیرکبیر: حکومت‌ها اگر نقد نشوند فاسد می‌شوند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با استعمار خارجی و استبداد داخلی منحصر به زمان خاصی نیست، گفت که برخی نشانه‌های استبداد در داخل دیده می‌شود.

* اولاد قباد در دانشگاه امیرکبیر: پیگیر فسادهای مالی در مجلس هستیم

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان فسادهای اداری و مالی و رانت‌خواری را مورد پیگیری قرار می‌دهند.

*سلحشوری در دانشگاه امیرکبیر:حتی اگر قانون به نفعمان هم نبود باید پایبندش باشیم

رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: افتخار دانشجویان، منتقدبودن ، مستقل بودن و مخالفتشان با افراطی گری است. دانشجویان دیگر نمی گذارند که جامعه از مسیر امید و آرامش خارج شود.

*جانشین فرمانده کل سپاه در استان گلستان: دانشجویان پرچمداران آزاد اندیشی هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دانشجویان پرچمداران آزاد اندیشی، استکبارستیزی، عدالت خواهی و استقلال خواهی در مفهوم حقیقی آن هستند، گفت: استقلال در منطق دانشجویان ما آرایه متنوعی از مفاهیم به هم پیوسته استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

*سخنرانی حمید رسایی در بجنورد لغو شد

سخنرانی حمید رسایی به مناسبت ۱۶ آذر در میان دانشجویان  به دلیل بارش باران و بدی هوا و کنسل شدن پرواز تهران به بجنورد لغو شد.

*دانشجویان در سال آخر حضور رییس جمهور در دانشگاه چه گفتند؟

دانشگاه تهران امروز به مناسبت سالگرد روز دانشجو (16 آذر) مهمان ویژه ای داشت. رئیس جمهور مانند سال‌های گذشته امسال هم به یکی از دانشگاه‌های کشور رفت تا علاوه بر شنیدن سخنان دانشجویان برای آن‌ها سخنرانی کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین