کد خبر: ۱۳۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
روزنامه پیروزی در همین راستا با انتخاب تیتر یک «محکم باش هانی!/ مثل هادی» و رو تیتر «سلفی‌ها را گرفتند و رفتند» و همچنین تیترهای دیگری چون «یادم تو را فراموش» و «به هانی نبازیم» نسبت به این «فراموشی» هشدار داده است.
یک روزنامه ورزشی، تیتر و عکس یک خود را به فرزند هادی نوروزی اختصاص داد تا نسبت به فراموشی این کودک از سوی مسوولان و اهالی ورزش، هشدار داده باشد.

 در حالی که حدود یک سال از درگذشت ناگهانی هادی نوروزی - بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس - می‌گذرد، روزنامه پیروزی صبح امروز، دوشنبه (۱۵ آذر ماه) با اختصاص عکس و تیتر یک خود به فرزند آن مرحوم، از یک فراموشی قابل پیش‌بینی خبر داد که پبشتر هم نسبت به آن هشدار داده شده بود؛ اینکه با فروکش کردن هیجانات و کاهش توجهات به وی، احتمال اینکه این کودک دچار مشکلات روحی شود، خواهد بود.

روزنامه پیروزی در همین راستا با انتخاب تیتر یک «محکم باش هانی!/ مثل هادی» و رو تیتر «سلفی‌ها را گرفتند و رفتند» و همچنین تیترهای دیگری چون «یادم تو را فراموش» و «به هانی نبازیم» نسبت به این «فراموشی» هشدار داده است.

این روزنامه در مطلبی با عنوان «محکم باش هانی! مثل هادی»، درباره اینکه قول‌ها به هادی چه زود فراموش شد؛ قول قهرمانی پرسپولیس و فراموش نکردن و تنها نگذاشتن هانی! مطالبی را برای تلنگر به اهالی ورزش و خصوصا بازیکنان و مسوولان تیم فوتبال پرسپولیس منتشر کرده است.



در این روزنامه مطرح شده است: «دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مطالبات هادی نوروزی به خانواده‌اش پرداخت نشده. پیگیری‌های ما حکایت از طلبی ۳۰۰ میلیونی دارد که هنوز تسویه نشده! آن هم در حالی که همبازیان هادی طلبشان قِران به قِران و ریال به ریال پرداخت شده! همان‌هایی که با هانی سلفی می‌گرفتند و به هوادار قول می‌دادند؛ "هم تیم را به عشق هادی قهرمان می‌کنیم و هم اینکه هانی را تا ابد تنها نخواهیم گذاشت."

خونه به خونه بابل حاضر به عقد قرارداد ۵ ساله با هانی بود، اما خانواده نوروزی به احترام اعلام آمادگی پرسپولیس این پیشنهاد را رد کردند، حالا هانی مانده و یک دنیا دل تنگی و حرفی که وقتی شنیدم دلم را لرزاند!

 برای امروز همین چند خط کافی است که به هانی بگوییم مثل پدر محکم باشد و قوی و البته به خیلی‌ها از باشگاه گرفته تا خیلی‌های دیگر بگوییم؛ بازی معرفت را به هادی که باختید، تا دیرنشده به هانی نبازید. چه بازی عذاب آوری! حالا هادی برنده این بازی است و جز هواداران به خیلی‌ها می‌گوید: یادم تو را فراموش!

 دیروز یک ساعت شنونده درد دل‌هایی تکان دهنده بودم که ... نوشتنی نیست، گفتنی نیست. بگذار بماند برای روز مبادا! فقط همین بس که به یک نفر که خیلی دوستش دارم بگویم؛ از پرسپولیس بدت نیاد!!!پرسپولیس عشقه.عشق.»
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین