|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۳۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
یک منبع در فرماندهی عملیات الجزیره در استان الانبار روز شنبه گفت که 6 تروریست وابسته به داعش در انفجار کارگاه بمب گذاری بر روی خودروها در غرب این استان کشته شدند.
  یک منبع در فرماندهی عملیات الجزیره در استان الانبار روز شنبه گفت که 6 تروریست وابسته به داعش در انفجار کارگاه بمب گذاری بر روی خودروها در غرب این استان کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری المدی پرس، منبع مذکور که خواست نامش فاش نشود، افزود: یک کامیون در جریان جاسازی مواد منفجره از سوی تروریست های داعش در کارگاهی در شهرستان «عنه» در غرب الانبار منفجر شد که بر اثر آن 6 تروریست کشته شدند.

منبع مذکور عنوان کرد: این مواد منفجره در چرخ های کامیون برای هدف قرار دادن نیروهای امنیتی در مناطق غرب بغداد جاسازی شده بود که به یکباره منفجر و باعث کشته شدن تروریست ها می شود.

قرار بود این کامیون در یک عملیات بزرگ انتخاری مورد استفاده قرار گیرد.

این در حالی است که نیروهای عراقی در چارچوب عملیات آزادسازی موصل، چندین روستا را در محور شمالی شهر موصل از اشغال تروریست های داعش آزاد کردند.

عبدالامیر یارالله فرمانده عملیات «نینوا ما می آییم» گفت: یگان 16 نیروهای ارتش روستاهای قره تپه، کوری غریبان، الدراویش و ابو جربوعه را در شمال شهر موصل آزاد کردند.

وی افزود: نیروهای عراقی بعد از آزادسازی این روستاها که در جریان آن تروریست ها تلفات جانی و مالی سنگینی را متحمل شدند، پرچم عراق را بر بالای ساختمان ها برافراشتند.

عملیات آزادسازی موصل از 17 اکتبر (26 مهرماه) گذشته، از شش محور آغاز شده و نیروهای عراقی طی روزهای اخیر توانسته اند وارد شهرک ها و محلات حومه موصل در بخش شرقی شهر شوند.

عراق از 19 خرداد ماه سال 93 تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش مواجه بوده است؛ در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله 'الرمادی'، 'تکریت' و 'فلوجه' را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین