|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۳۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
سرهنگ عزیزی گفت: این تصادف دقیقا در 100 متری ورودی شهر کبودراهنگ اتفاق افتاد و راننده نیسان آبی مقصر این حادثه شناخته شده است.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد شاه به شاخ خودروی نیسان و پراید در جاده کبودراهنگ، زن و شوهر کشته شدند/ فرزند 13 ساله آنها از میان آهن پاره های پراید خارج و به بیمارستان منتقل شد.

 سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان با اعلام مطلب فوق افزود: در شامگاه دیروز جمعه یکدستگاه نیسان وانت به علت انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز در جاده خلعت آباد کبودرآهنک شاخ به شاخ با پرایدی که از جهت مخالف در حرکت بود برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این سانحه دلخراش و خونبار زن و شوهر میانسال در دم کشته شدند و فرزند 13 ساله آنها نیز که به شدت مجروح شده بود از میان آهن پاره های پراید خارج و به بیمارستان منتقل شد.


سرهنگ عزیزی گفت: این تصادف دقیقا در 100 متری ورودی شهر کبودراهنگ اتفاق افتاد و راننده نیسان آبی مقصر این حادثه شناخته شده است.


فرمانده پلیس راه استان یادآور شد: با توجه به گیر کردن سرنشینان خودرو پراید در داخل این وسیله نقلیه، تیم های امدادی با استفاده از دستگاه برش سرنشینان را از میان آهن پاره ها خارج کردند.


لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه 251 نفر در سوانح جاده ای استان همدان جان خود را از دست دادند که انتظار می رود مسئولان فکری به حال جاده های استان که ایرادات فنی بسیاری دارد، داشته باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین