|
|
امروز: يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
در زمان ابتدایی وقوع طوفان، برق 120 روستا قطع شد که نیروهای ادارات برق با توجه به سرعت باد شدید به مناطق اعزام شدند و برخی از مناطق کوهستانی نیز به‌دلیل شرایط جاده‌ای خودروها با کمی تاخیر وارد عمل شدند.
 مدیرعامل توزیع برق مازندران با اشاره به قطعی برق ۱۲۰ روستای استان بر اثر طوفان امروز، گفت: برق تمامی مشترکان استان تا امشب وصل می‌شود.

قاسم شهابی اظهار داشت: طوفان امروز در منطقه جنوبی استان از سمت گدوک سوادکوه تا کیاسر، هزارجریب نکا، بهشهر و گلوگاه خساراتی برجای گذاشت.

وی افزود: در زمان ابتدایی وقوع طوفان، برق 120 روستا قطع شد که نیروهای ادارات برق با توجه به سرعت باد شدید به مناطق اعزام شدند و برخی از مناطق کوهستانی نیز به‌دلیل شرایط جاده‌ای خودروها با کمی تاخیر وارد عمل شدند.

مدیرعامل توزیع برق مازندران تصریح کرد: با امدادرسانی و تلاش نیروهای برق، برق 100 روستا وصل و باقی روستاها نیز در حال وصل شدن است که امشب وصل خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت سلامت نیروهای امدادی و کارشناسان برقی اعزامی به مناطق گفت: قطعی برق به‌دلیل شکستگی درختان، پارگی سیم‌ها و شکستگی تیر برق بود که میزان خسارت‌ها نیز چند روز آینده مشخص می‌شود.


منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین