|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، انصاری، معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و شهیندخت ملاوردی، معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور دقایقی پیش به منظور حضور در مراسم تشییع و تدفین جانباختگان قطار تبریز -مشهد وارد تبریز شدند.
هیات عالی رتبه از دولت صبح امروز به منظور شرکت در مراسم تشییع جانباختگان سانحه برخورد دو قطار دو مسافربری وارد تبریز شد.

 آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،  انصاری، معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و شهیندخت ملاوردی، معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور دقایقی پیش به منظور حضور در مراسم تشییع و تدفین جانباختگان قطار تبریز -مشهد وارد تبریز شدند.

مراسم تشییع جانباختگان قطار تبریز – مشهد روز چهارشنبه -10 آذرماه- ساعت 10 صبح از میدان شهداء تبریز آغاز شد.

مراسم شام غریبان جان باختگان این حادثه نیز روز چهار شنبه از ساعت 15 تا 17 در مسجد طوبی تبریز برگزار می‌شود.

گفتنی است در ساعت ۷:۲۲ صبح پنجم آذرماه جاری قطار مسافری شماره ۳۲۴۲ سمنان ـ مشهد در کیلومتر ۲۹۱ بلاک گرداب - هفتخوان به انتهای قطار مسافری به شماره ۴۸۰۲ تبریز - مشهد که متوقف شده بود، برخورد کرد. طبق آخرین آمار اعلام شده، متاسفانه در این حادثه تلخ  48 نفر از مسافران و مأموران قطار جان خود را از دست داده و تعدادی از مسافران نیز دچار مصدومیت شدند.






































منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین