|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
وزیر نفت بعد از سه تغییر مدیریتی در صبح امروز، با تغییر مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت چهارمین انتصاب خود را هم انجام داد.
تدبیر و امیدوزیر نفت بعد از سه تغییر مدیریتی در صبح امروز، با تغییر مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت چهارمین انتصاب خود را هم انجام داد.

 بیژن نامدار زنگنه در ادامه انتصابات خود با صدور حکمی "سید رحیم عقیق" را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت جایگزین "مرتضی شاهمیرزایی" کرد.

امروز طی احکامی جداگانه بیژن نامدار زنگنه در اولین روز کاری خود سرپرست معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت، سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی و مدیر کل دفتر وزارتی را منصوب کرد.

وزیر نفت در اولین انتصاب خود طی حکمی "کریم زمانی" را جایگزین "علیرضا نیکزاد رهبر" کرد و او را به سمت مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی منصوب نمود.

همچنین زنگنه "دکتر منصور معظمی" را با حفظ سمت علمی به سمت سرپرستی معاونت امور بین الملل و بازرگانی منصوب کرد. پیش از این "احمد خالدی" تصدی معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت را بر عهد داشت.

وزیر نفت دولت یازدهم همچنین حکم محسن پاک نژاد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی امضا کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین