|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
برخی گزارش‌های خبری نیز از هدف قرار گرفتن مواضع حزب‌الله در منطقه الصبورة واقع در حومه دمشق در جریان این حملات خبر دادند.
رسانه‌های خبری از حملات بامداد امروز (چهارشنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مواضعی در حومه دمشق خبر دادند.

 به نقل از سایت خبری لبنن فایلز، دو حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز محل انبار سلاح ارتش سوریه و کاروان خودروهای نظامی حامل سلاح در اتوبان بیروت-دمشق را مورد هدف قرار داد.

سایت الاخبار نیز گزارش داد که صدای انفجارهای بسیار قدرتمندی در سراسر دمشق به گوش رسید و این انفجارها ناشی از حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مواضع ارتش سوریه در اطراف دمشق بوده است.

بر اساس گزارش این سایت هنوز مکان مورد هدف جنگنده‌های اسرائیلی مشخص نشده است اما صدای چهار انفجار پی در پی در سراسر دمشق به گوش رسید.

برخی گزارش‌های خبری نیز از هدف قرار گرفتن مواضع حزب‌الله در منطقه الصبورة واقع در حومه دمشق در جریان این حملات خبر دادند.

هنوز هیچ ارگان رسمی این اخبار را تایید نکرده است. شبکه العربیة نیز از وقوع این حملات در حومه دمشق خبر داد.

این حملات جنگنده‌های اسرائیلی در حالی صورت می‌گیرد که ارتش سوریه توانسته پیشروی‌های چشمگیری در حومه شرقی و غربی دمشق و هم‌چنین حلب محقق سازد.

روزنامه الدیار نیز در گزارشی مفصل آورده است: در شامگاه سه شنبه 8 فروند جنگنده اسرائیلی از نوع اف 15 حملاتی را علیه اهدافی در حومه دمشق از جمله مهمترین لشکر ارتش سوریه یعنی لشکر چهارم به فرماندهی سرلشکر ماهر الاسد انجام دادند. این لشکر وظیفه حمایت از کاخ ریاست جمهوری و حومه دمشق را به عهده دارد. اما سوال اصلی اینجاست که چرا موشکهای زمین به هوای ارتش سوریه به سمت جنگنده‌های اسرائیلی شلیک نشد.

در ادامه این گزارش آمده است: بعد از آن جنگنده‌های اف 15 و 16 اسرائیل انبارهای سلاح لشکر چهارم ارتش سوریه را هدف قرار دادند. گفته می‌شود ماهر الاسد از غرب حلب درگیری‌ها را به صورت مستقیم مدیریت می‌کند و این سوال مطرح می‌شود که آیا اسرائیل و آمریکا تلاش دارند تا مانع سقوط حلب شوند؟
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین