|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی رسید و صدر جدول را از دست داد. اتفاقی که نمی تواند چندان برای سرخپوشان هواداران پرتعدادشان خوشایند باشد اما گاهی باید به نیمه پر لیوان نگاه کرد. به کار بزرگی که شاگردان برانکو انجام می دهند.
 پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر مقابل پیکان به تساوی رسید و صدر جدول را از دست داد. اتفاقی که نمی تواند چندان برای سرخپوشان هواداران پرتعدادشان خوشایند باشد اما گاهی باید به نیمه پر لیوان نگاه کرد. به کار بزرگی که شاگردان برانکو انجام می دهند.

مردان برانکو در خط دفاعی و دروازه در لیگ شانزدهم کاری کرده اند کارستان. انقلاب تدافعی برانکو در ابتدای فصل به طرز محیر العقولی جواب داده است. حالا یک سوال. نظر شما درباره دریافت تنها سه گل در 11 بازی چیست؟ بدون تردید، این آمار شگفت انگیز است.

اصلا کاری به 8 کلین شیت بیرانوند و رادوشوویچ نداریم. اصلا نمی خواهیم بگوییم که آنها حتی از استقلال خوزستان فصل قبل هم کمتر گل خورده اند. فقط بدانید برانکو تیمی را در فاصله زمانی حدود یک سال به اینجا رسانده که در لیگ پانزدهم و در این مقطع 15 گل خورده بود با تنها سه کلین شیت. سرخپوشان در دو هفته نخست، بیشتر از 11 هفته این فصل گل دریافت کردند.

تیم عبدالله ویسی فصل قبل مهر تایید بر این تفکر زد که اگر تیمی در فوتبال ایران، خوب دفاع کند و کم گل بخورد می تواند به هدف والایش دست پیدا کند. آبی پوشان خوزستانی در لیگ پانزدهم 11گل دریافت کردند اما تا هفته یازدهم فقط 4 گل خورده بودند.

حالا تیم برانکو و ساختار بتنی اش در عقب زمین، یک گل کمتر از تیم ویسی دریافت کرده اند. بیرانوند 6 کلین شیت و رادوشوویچ، دو کلین شیت بر جای گذاشته اند. بی انصافی تمام این موفقیت بزرگ را به نام این دو نفر بگذاریم. بی گمان حضور مرد تمام ناشدنی چون سید جلال حسینی یا جوان ما فوق آینده داری چون محمد انصاری در کنار محسن ربیع خواه ناشناخته و حسین ماهینی، دوباره متولد شده در این موفقیت بزرگ بی تاثیر نیست. حتی باید از یک تشکر ویژه هم از کارگر بزرگ پرسپولیس یعنی کمال کامیابی نیا و حتی محسن مسلمان داشته باشیم که عرصه را برای رقبا تنگ می کنند. اصلا این موفقیت برای تمانم تیم برانکو است. حتی مهاجمان او هم به وقتش به اندازه یک دفاع میانی، از دروازه تیمشان حراست می کنند.

هنوز تمام نشده است. بازهم همراه ما باشید. آمار بی نظیر شاگردان برانکو فقط محدود به تاریخ لیگ برتر نمی شود. آنها در فرامرزهای وطن هم یگانه تیمی هستند که اینقدر گل نمی خورند! تیمهایی چون بایرن مونیخ، یوونتوس، ویارئال، پاریسن ژرمن و ... که در لیگ های معتبر اروپایی بهترین آمار را به خود اختصاص داده اند هم بیش از دو برابر پرسپولیسی ها گل خورده اند و این یعنی، عالی تر از عالی. این یعنی بیرانوند با همراهی رادوشوویچ بالاتر از گلرهایی چون نویر، بوفون، تراپ و ... قرار دارد.

به گزارش کاپ، با این حال باید منتظر ماند و صبر کرد و دید، ایا این تیم می تواند با همین انسجام به کارش ادامه دهد یا باید منتظر یک لغزش بزرگ باشیم. لغزشی که می تواند بهایش، از دست رفتن چند باره قهرمانی باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین