|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
کارگردان «سنتوری» به صحبت‌های اخیر «محمدرضا شریفی‌نیا» درباره بازگشت محسن چاوشی به پروژه سنتوری 2 واکنش نشان داد.
 کارگردان «سنتوری» به صحبت‌های اخیر «محمدرضا شریفی‌نیا» درباره بازگشت محسن چاوشی به پروژه سنتوری 2 واکنش نشان داد.

«ماجرای حضور محسن چاوشی در «سنتوری‌۲» (سنتوری مرد پائیزی) همچنان یکی از موضوعات حاشیه‌ای موسیقی است.

حرف‌های چند روز اخیر محمدرضا شریفی‌نیا که این بگومگوها را نوعی تبلیغات برای «سنتوری» خوانده بود، حاشیه‌ساز شد. او گفته بود: «چاوشی حتماً به «سنتوری۲» برمی‌گردد. آقای چاوشی جزو اصول کار است. مگر می‌شود او نیاید؟ اصلاً خودش خواهد آمد. شاید اینها یک نوع تبلیغات باشد. بالاخره باید چهار تا حرف زده ‌شود که برای فیلم جَو درست شود. چه اشکالی دارد؟ نگران هم نباشید این حرف‌ها بخشی از تبلیغات فیلم است. مهرجویی و چاوشی با هم رفیق‌اند. شما چرا خام می‌شوید؟»

چاوشی: در سنتوری نخواهم بود تا دیگر آقایان نخواهند مرده خودشان را به اسم من زنده کنند!

صحبت‌های شریفی‌نیا به‌ سرعت در شبکه‌های اجتماعی منعکس شد تا چاوشی برای سومین‌ بار آب پاکی را روی دست عوامل این فیلم بریزد و در گفت‌وگویی تند درباره حضور یا عدم حضورش در این پروژه بار دیگر متذکر شود: «نمی‌دانم چرا این ماجراها تمامی ندارد. به من فحش دادند، گفتند بی‌چشم‌ و رو هستم. گفتند نامردم، بی‌معرفت‌ام و رویم را با آوردن خواننده‌های دیگر کم می‌کنند. بعد می‌گویند شوخی کردیم و همه‌اش بازی تبلیغاتی بود؟ شما بروید ببینید تا امروز یک کلمه درباره آقایان حرف نادرست و زشت به زبان آورده‌ام یا نه. ولی دیگر از حد گذشته است. در کشور ما وضع طوری است که اگر کسی حرف نزند، فکر می‌کنند حرفی ندارد و عرصه باز می‌شود که از همه طرف به او بتازند. بعضی دوستان مشخص است چه نفعی از آوردن اسم من نصیب‌شان می‌شود که دائماً در حال ساختن کلاهی از این نمد هستند.»

چاوشی در گفت‌وگو با «روزنامه شهروند» ادامه داد: «هزار بار ابراز امیدواری کردم که آقای مهرجویی و دست‌اندرکاران فیلم «سنتوری» موفق باشند ولی گویا اشتباه می‌کردم. من نه با آقای شریفی‌نیا نه با هیچ‌کس دیگری صحبتی نکرده‌ام. محسن چاوشی نه بمب تبلیغاتی است و نه کسی که بخواهند از او استفاده یا بهتر است بگویم سوءاستفاده کنند. وسیله شوخی و خنده و سیبل فحاشی‌های هیچکس هم نیست. کارهای بسیار مهم‌تری از این حرف‌های خاله‌زنکی و پوچ دارم. این خبر که به نقل از آقای شریفی‌نیا منتشر شد، حاصل شیطنت است و کاملاً از آن بی‌اطلاع‌ام. باقی ماجرا را باید از آن رسانه که این خبر را منتشر کرده بپرسید یا از آقای شریفی‌نیا. این هزارمین‌ بار است که اعلام می‌کنم با «سنتوری٢» همکاری نخواهم کرد و فکر می‌کنم کافی است دیگر آقایان نخواهند مرده خودشان را به اسم من زنده کنند.»

واکنش‌های مهرجویی درباره عدم حضور چاوشی در «سنتوری۲» نیز بارها تیتر رسانه‌ها شده است. مهرجویی در نخستین واکنش‌اش پس از اعلام عدم حضور چاوشی در «سنتوری ۲»، در گفت‌وگویی به سایت «موسیقی ما» گفته بود: «بله، ایشان دیگر قطعاً جایی در این فیلم نخواهند داشت و من از دست ایشان به‌ شدت رنجیده‌ام. ایشان به خاطر حضور در «سنتوری» موفق به اخذ مجوز شدند و فعالیت‌های رسمی‌شان را در کشور آغاز کردند ولی برای پروژه «سنتوری، مرد پائیزی» رقمی که ایشان تقاضا کردند، دو سه برابر دستمزد کارگردان فیلم بود و همین باعث شد من خیلی از دست ایشان رنجیده‌خاطر شوم. ایشان به جای این که از ما بابت فعالیت‌های رسمی‌شان یک تشکر خشک و خالی داشته باشند، این‌گونه جواب ما را داد. آقای «بهرام رادان» نماینده رسمی این فیلم بود که از طرف ما با ایشان رسماً وارد مذاکره شده و ظاهرا آقای چاوشی هم رقم عجیبی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان را به «بهرام رادان» گفته که تنها با این میزان دستمزد، حاضر به همکاری در این فیلم هستند!»

به مرور، بار دیگر حرف و حدیث‌ها درباره حضور چاوشی شدت گرفت و این خوانده بار دیگر این موضوع را تکذیب کرد و در روزهای گذشته نیز پس از صحبت‌های شریفی‌نیا، چاوشی با لحنی تندتر، قطعیت عدم حضورش در «سنتوری مرد پائیزی» را اعلام کرد تا صبح امروز داریوش مهرجویی پاسخی گزنده‌تر و تندتر به گفت‌وگوی دیروز محسن چاوشی بدهد.

داریوش مهرجویی: چاوشی خیلی چیزها را یادش رفته!

کارگردان مطرح سینمای ایران در پاسخ به صحبت‌های تند دو روز گذشته محسن چاوشی گفت: «من با خواندن جملات ایشان واقعاً متأثر شدم. ایشان خیلی چیزها را یادشان رفته و حالا که به‌ دلیل حضور در «سنتوری» توانسته مجاز شود، نمی‌داند که هنوز نان «سنتوری» را می‌خورد. محسن چاوشی التماس هم بکند، اجازه بازگشتش را نمی‌دهم! با چند گروه دیگر وارد مذاکره شده‌ایم که در صورت تأیید نهایی، نام آنها منتشر خواهد شد.»

به گزارش موسیقی ما ، داریوش مهرجویی درباره گزینه «گروه چارتار» برای حضور در «سنتوری۲» نیز گفت: «فعلاً نمی‌توانم تأیید یا تکذیب کنم تا مذاکرات نهایی اتفاق بیفتد. گزینه‌های زیادی مد نظر ما است که تنها در صورتی که به تصویب نهایی و انعقاد قرارداد ختم شوند، نام آنها منتشر خواهد شد.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین