|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۴
کد خبر: ۱۳۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو اسپورتینگ خیخون را شکست داد و توانست سه امتیاز مهم بازی را کسب کند.
 رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو اسپورتینگ خیخون را شکست داد و توانست سه امتیاز مهم بازی را کسب کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته سیزدهم لیگا شنبه شب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان اسپورتینگ خیخون بود و دو بر یک برابر مهمانش پیروز شد.

در لحظات ابتدایی بازی دروازه مادرید توسط بازیکنان اسپورتینگ تهدید شد اما دوخه کوپ ضربه‌اش به بیرون رفت. لحظاتی بعد بازیکن اسپورتینگ روی لوکاس واسکس در محوطه جریمه خطا کرد و داور به نفع رئال مادرید پنالتی گرفت. کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد تا بازی یک بر صفر شود. مهاجم پرتغالی توانست پس از مدت‌ها در سانتیاگو برنابئو گلزنی کند و با این گل در صدر برترین گلزنان لیگا قرار گیرد. اسپورتینگ به حملاتش ادامه داد اما نتوانست دروازه میزبان را باز کند و در دقیقه ۱۸ دوباره دروازه‌اش توسط رونالدو باز شد. مهاجم پرتغالی دهمین گلش را در این فصل لیگا به ثمر رساند. اما تیم مهمان ناامید نشد و به حملات خود ادامه داد تا این که در دقیقه ۳۶ به گل دست پیدا کرد. این گل توسط کارلوس کارمونا به ثمر رسید. نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

نخستین موقعیت خطرناک در نیمه دوم توسط بازیکنان مادرید به وجود آمد. ضربه سر کریم بنزما با سانتر واسکس در دستان دروازه‌بان اسپورتینگ جای گرفت. تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه بی‌فایده بود تا این که داور یک پنالتی به نفع اسپورتینگ سوت زد اما دوخه کوپ ضربه‌اش را به آسمان زد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و مادرید زین‌الدین زیدان پیش از ال‌کلاسیکو پیروزی دیگری را به دست آورد. سرمربی فرانسوی با این برد به رکورد ۳۱ بازی بدون شکست کارلو آنچلوتی (سرمربی پیشین رئال مادرید) رسید.

مادرید با کسب سه امتیاز بازی با ۳۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

در نخستین دیدار امروز مالاگا برابر دپورتیوو لاکرونیا قرار گرفت و چهار بر سه مهمانش را شکست داد.

در ادامه بازی‌ها امشب اسپانیول میزبان لگانس است و والنسیا برابر سویا قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین