|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
سردار آزمون بعد از درخشش و گلزنی در بازی دیشب مقابل بایرن مونیخ، این گلش را حاصل زحمات تمام بازیکنان، کادر فنی و خانواده اش می داند.
 سردار آزمون بعد از درخشش و گلزنی در بازی مقابل بایرن مونیخ، این گلش را حاصل زحمات تمام بازیکنان، کادر فنی و خانواده اش می داند.

سردار آزمون در دیدار دو شب گذشته روستوف مقابل بایرن‌مونیخ کاری کرد کارستان و توانست در ادامه روند گلزنی‌هایش به تیم‌های بزرگ جهان این بار دروازه تیم مطرح آلمانی و قهرمان چندین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را باز کند.

آزمون درباره گلی که بایرن مونیخ به ثمر رساند، گفته: «خدا را شکر با گل به بایرن‌مونیخ مزد زحماتم را گرفتم و مطمئن باشید در این گلی که به ثمر رسید، همه پشت من بودند و از من حمایت کردند. از بازیکنان گرفته تا کادر فنی و خانواده‌ام که از این فرصت استفاده کرده و از صمیم قلب از آنها بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. گل من حاصل یک کار تیمی بود و به هیچ وجه یک کار شخصی و فردی محسوب نمی‌شد. از این بابت بسیار خوشحالم و امیدوارم روند گلزنی‌هایم پس از گلزنی به تیم‌هایی مثل آژاکس، اتلتیکو مادرید و بایرن‌مونیخ در سطح اول فوتبال دنیا و لیگ برتر روسیه ادامه پیدا کند.»

مهاجم تیم ملی درباره مقایسه گل او و مسی، ادامه داد: «از این مقایسه‌ها خیلی خسته شده‌ام، اینکه بخواهیم مقایسه شویم خوب است، اما برخی مواقع دیگر این موضوع خسته‌کننده می‌شود و مدام می‌گویند سردار شبیه فلان بازیکن شده و یا مثل فلان بازیکن رفتار می‌کند.»

آزمون همچنین به اشتباه بواتنگ اشاره کرده و گفته: «باید واقعاً به بواتنگ احترام گذاشت، چون او یکی از بهترین مدافعان جهان است. شاید هر بازیکنی چنین اشتباهی را مرتکب شود اما فوتبال است و این اشتباهات هم در آن گریز‌ناپذیر. معتقدم که باید در فوتبال حرمت‌ها در زمین مسابقه و حتی بیرون از آن حفظ شده چون او هم یکی از کاپیتان‌های تیم ملی کشورش محسوب می‌شود و هم یکی از بهترین بازیکنان جهان.»
منبع: تابناک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین