|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
بر اساس نتایج این نظرسنجی، 87 درصد از پاسخگویان، سطح دسترسی به خدمات را در سطح خوب و خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند و 86 درصد نیز از کیفیت خدمات دریافتی رضایت کامل داشته‌اند.
رضایت 97 درصدی مشتریان از طرح خدمات ویژه گروه سایپا به مناسبت اربعین حسینیاجرای طرح خدمات ویژه گروه سایپا به مناسبت اربعین حسینی در نمایندگی‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان با رضایت 97 درصدی مشتریان روبرو شد.
 

 این طرح که از 24 آبان تا 3 آذر در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان اجرا شد، رضایت بالای مشتریان گروه سایپا را در پی داشت به طوری که 97 درصد از مراجعه کنندگان به شبکه نمایندگی‌ها و پایگاه های امدادی از این طرح ابراز رضایت کرده اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 87 درصد از پاسخگویان، سطح دسترسی به خدمات را در سطح خوب و خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند و 86 درصد نیز از کیفیت خدمات دریافتی رضایت کامل داشته‌اند.

همچنین رایگان بودن اجرت تعمیرات و خدمات ارائه شده از مواردی بوده که استقبال مشتریان را در پی داشته است به طوری که 100 درصد زائران و مشتریان در حد زیاد و خیلی زیاد از این موضوع ابراز رضایت کرده‌اند.

از سوی دیگر 100 درصد مشتریان مشمول این طرح، از نحوه برخورد امدادگران و کارکنان نمایندگی‌ها ابراز رضایت نموده‌اند.

لازم به ذکر است با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه، تمامی 57 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت‌رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا شدند. همچنین به صورت ویژه 16 نمایندگی منتخب بر اساس دستور مدیرعامل گروه سایپا به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات با اجرت رایگان به زائران محترم پرداختند. همچنین  14 پایگاه به صورت روزانه و 5 پایگاه نیز به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات امدادی به زائران محترم پرداختند.

منبع: سایپانیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین