|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
گذرنامه مشمولانی که توفیق تشرف به عتبات عالیات را در اربعین حسینی داشته اند، می بایست در زمان خروج از کشور و همچنین ورود به داخل، ممهور به مهر کنترل مرزی شده باشد و اطلاعات ورود و خروج آنان نیز در سامانه گذرنامه درج شود.
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: وثیقه 30 میلیون ریالی مشمولان زائر عتبات عالیات، ظرف 2 هفته به حساب آنان واریز خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری مشمول به وظیفه عمومی نیست.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نجف حمیدزاده اظهار کرد: مشمولان یاد شده شامل کسانی می شوند که اطلاعات آنان در سامانه گذرنامه ثبت شده است و پیامکی مبنی بر ثبت ورود زائر به کشور را دریافت کرده اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: گذرنامه مشمولانی که توفیق تشرف به عتبات عالیات را در اربعین حسینی داشته اند، می بایست در زمان خروج از کشور و همچنین ورود به داخل، ممهور به مهر کنترل مرزی شده باشد و اطلاعات ورود و خروج آنان نیز در سامانه گذرنامه درج شود.

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: آن دسته از مشمولان که در بازه زمانی تعیین شده مبالغ وثیقه به حساب آنان عودت نشده است، باید با در دست داشتن اصل گذرنامه و شماره حساب بانک قوامین به معاونت های وظیفه عمومی مرکز استان مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین