کد خبر: ۱۳۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸
در پاسخ به جدیدترین حمله رییس‌جمهور منتخب جدید آمریکا، آلک بالدوین که نقش او را در برنامه «پخش زنده شنبه شب» بازی می‌کند به او توصیه کرد به کارهایی که اهمیت دارند بپردازد.
 در پاسخ به جدیدترین حمله رییس‌جمهور منتخب جدید آمریکا، آلک بالدوین که نقش او را در برنامه «پخش زنده شنبه شب» بازی می‌کند به او توصیه کرد به کارهایی که اهمیت دارند بپردازد.

 به نقل از هالیوود ریپورتر، دونالد ترامپ هوادار جدیدترین اپیزود برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا اس‌ان‌ال نبود که در آن الک بالدوین بعد از یک هفته غیبت، دوباره نقش ترامپ را ایفا کرد.

شخصیت ترامپ با بازی بالدوین در آغاز برنامه با ژنرالی صحبت می‌کند که حرف‌های او درباره شکست دادن داعش را شنیده و به او می‌گوید مشتاق شنیدن برنامه‌هایش برای این کار است. ترامپ پشت کامپیوترش می‌نشیند و می‌پرسد «گوگل، داعش چیست؟ سیری، چطوری داعش را بکشم؟».

در ادامه اپیزود ترامپ تقریبا به تمام قول‌هایی که داده بود پشت کرد و به تعداد زیادی از سیاست‌هایی که در کمپین ریاست‌جمهوری‌اش می‌خواست آن‌ها را تغییر دهد گفت «ولش کن». او همچنین به میت رامنی با بازی جیسون سودیکیس گفت همکاری بین آن‌ها عملی نخواهد شد (البته گفته می‌شود خود رامنی قرار است موقعیتی در کابینه ترامپ داشته باشد) و اشاره کرد که مایک پنس معاون اول ترامپ جمعه شب در اجرای نمایش «همیلتون» یک «سخنرانی مجانی» دریافت کرد.

این اشاره به اجرایی داشت که مایک پنس برای تماشای آن به تئاتر رفته بود و در انتهای نمایش بازیگر اصلی نمیاش «همیلتون» نامه سرگشاده‌ای را برای پنس خواند و از او خواست نماینده تمام مردم آمریکا باشد. این حرکت بازیگران «همیلتون»‌ هم مورد انتقاد ترامپ قرار گرفت و او در توییتر اعلام کرد آن‌ها باید به سرعت از پنس عذرخواهی کنند.

رییس‌جمهور منتخب آمریکا صبح روز یکشنبه دوباره از توییتر خود استفاده کرد تا درباره محتوای اس‌ان‌ال (پخش زنده شنبه شب) شکایت کند. او نوشت: «این یک نمایش کاملا یک‌طرفه و متعصبانه است. به هیچ وجه چیز بامزه‌ای ندارد. برای همه‌مان به یک اندازه وقت می‌گذارد؟»

به گزارش بانی فیلم، بالدوین هم جواب ترامپ را داد و گفت تمرکزش را از اس‌ان‌ال بردارد و آن را معطوف وظایف ریاست‌جمهوری که در آینده خواهد داشت کند. بالدوین نوشت: «می‌دونی اگه من رییس‌جمهور بودم چه کار می‌کردم؟ روی این تمرکز می‌کردم که چطور می‌توانم زندگی بیشترین تعداد ممکن آمریکایی‌ها را بهتر کنم. روی این تمرکز می‌کردم که چطور می‌توانم اعتبارمان در خارج از کشور را بهتر کنم و در حقیقت برای آزادی بجنگم نه فقط نفت. هرکاری می‌شد می کردم تا آمریکایی‌ها را دوباره تعلیم بدهم تا شغل‌های جدید به وجود بیاید. یک راه دوباره بزرگ کردن آمریکا این است که آن را دوباره سر کار بفرستیم. کسانی را انتخاب می‌کردم که مردم را مشتاق کنند، نه اینکه ترس و شک به وجود بیاورند.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین