|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
سرپرست تیم استقلال بانوان درباره افتخاری، گفت: از افتخاری تشکر می‌کنم که از آغاز فصل تیم را حمایت کرد و می‌خواستند که تیم خوبی داشته باشیم ولی متاسفانه بعضی‌ها نگذاشتند.
معصومه غلامی پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: افتخاری بنا بر دلایل مالی و اعتراض برخی از بازیکنان، تیم را منحل کرد.

سرپرست تیم استقلال بانوان  پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، بیان کرد: به همراه یازده تن از بازیکنان که بر روی تیم تعصب داشتند در جلسه‌ای با حضور افتخاری حاضر شدیم و درباره تیم صحبت کردیم و در نهایت افتخاری موافقت نکرد و تیم بنابر دلایل مالی و همچنین اعتراض برخی از بازیکنان برای تعویض مربی تیم منحل شد.

او در ادامه افزود: اکثر بازیکنان تهرانی هستند و به دلیل آنکه خانواده آنها موافقت نمی‌کند تا در شهرستان‌ها بازی کنند علاقه‌مند بودم تا تیم حفظ شود و در استقلال بازی کند اما متاسفانه حمایتی نشد و تیم منحل شد.

غلامی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه انحلال تیم‌ها همیشه یکی از مشکلات ورزش بانوان بوده و بانوان در نقطه آخر قرار دارند و تمام این مشکلات دست به دست هم داد تا تیم بانوان استقلال منحل شود. ما می‌خواستیم تیم خوبی را داشته باشیم و در پایان فصل مقام نیز کسب کنیم اما متاسفانه برخی با اهداف شخصی که نمی‌دانم چه بود نگذاشتند و باعث شدند تیم منحل شود.

سرپرست تیم استقلال بانوان درباره افتخاری، گفت: از افتخاری تشکر می‌کنم که از آغاز فصل تیم را حمایت کرد و می‌خواستند که تیم خوبی داشته باشیم ولی متاسفانه بعضی‌ها نگذاشتند.

وی در پایان درباره بازیکنان معترضی که باعث انحلال تیم استقلال بانوان شدند، گفت: با سازمان لیگ صحبتی انجام گرفته است و ناظمی بیان کرده که بازیکنان معترضی که باعث انحلال تیم شده اند به احتمال زیاد فصل جاری و فصل آینده از سوی کمیته انضباطی محروم خواهند شد.
منبع: یو بی اس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین