|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۱۳۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰
یک چهارم نهایی جام حذفی برای استقلال، مرحله چندان سختی نبوده است. طی 10 دوره اخیر، استقلال 8 بار شامل امسال حضور در این راند را تجربه می کند.
 یک چهارم نهایی جام حذفی برای استقلال، مرحله چندان سختی نبوده است. طی 10 دوره اخیر، استقلال 8 بار شامل امسال حضور در این راند را تجربه می کند.

در 7 حضور قبلی، آنها تنها یک بار موفق به پیروزی و رسیدن به مرحله نیمه نهایی نشده و در 6 بازی دیگر خودشان را به جمع 4 تیم برتر رسانده اند شامل دو پیروزی در ضربات پنالتی با درخشش رحمتی و طالب لو.

1395: استقلال با شکست دادن صبا در ضربات پنالتی به این مرحله رسیده است. آنها در یک چهارم باید برابر نفت در ورزشگاه تختی قرار بگیرند.

1394: استقلال در ورزشگاه تختی برابر نفت قرار گرفت. بازی دو تیم در وقت های عادی و اضافه، یک بر یک مساوی شد ولی استقلال در ضربات پنالتی با درخشش رحمتی به پیروزی رسید و به نیمه نهایی رفت.

1393: استقلال و ذوب آهن در فولادشهر به مصاف هم رفتند. بازی درحالیکه تیم قلعه نویی در همان نیمه اول، دو گل زده بود درنهایت 2 بر 2 مساوی شد و به ضربات پنالتی کشید. با درخشش رشید مظاهری، استقلال بدون گل کردن حتی یک ضربه پنالتی حذف شد.

1392: این بار هم درخشش مهدی رحمتی باعث شد استقلال به نیمه نهایی برسد. تیم قلعه نویی با تک گل ساموئل در فولادشهر، ذوب آهن را برد و حذفش کرد. رحمتی دقیقه 88 پنالتی حدادی فر را گرفت.

1391: استقلال در ورزشگاه آزادی جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه 5 بر صفر موفق به شکست دادن ابومسلم شد و به نیمه نهایی رفت.

1390: استقلال این بار هم در خانه بازی کرد و با نتیجه 2 بر صفر موفق به شکست دادن شهرداری یاسوج شد و به نیمه نهایی رسید.

1389: بهترین و تاریخی ترین و آخرین پیروزی استقلال در دربی. تیم مظلومی با 3 گلی که در وقت اضافه زد، موفق به شکست دادن پرسپولیس شد و به نیمه نهایی رفت.

1388: استقلال در یک چهارم حضور نداشت چون در یک هشتم به استیل آذین با نتیجه 5 بر 4 باخته بود.

1387: استقلال به یک چهارم نهایی نرسید. تیم قلعه نویی در همان گام اول جام حذفی به مس رفسنجان در ضربات پنالتی باخت و حذف شد.

1386: استقلال و راه آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که درنهایت بازی 2 بر 2 مساوی شد. در ضربات پنالتی اما وحید طالب لو یک تنه استقلال را برنده و راهی نیمه نهایی کرد.

منبع : آی اسپورت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین