|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
ارائه خدمات بانکی از 22 آبان ماه آغاز شد که 23 دستگاه خودپرداز فعال در 11 نقطه از ورودی کربلا ، مسیرهای اصلی، اطراف حرم و هتل های محل اقامت زائران به خدمات رسانی پرداختند.
رئیس ستاد اربعین بانک شهراز انجام روزانه 7000 تراکنش به طور میانگین با خودپردازهای این بانک از نخستین روز خدمات دهی به زائران حسینی در کربلا خبر داد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، ولی اله یعقوبی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بانک در خدمات رسانی به زائران کربلا گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای آبان‌ماه تجهیزات لازم برای خدمات رسانی در ایام اربعین از مرز مهران ارسال و با وجود مشکلات و سختگیری‌های فراوان از سوی کشور عراق، عملیات جانمایی و نصب آنها انجام شد. رئیس ستاد اربعین بانک شهر با بیان این‌که جانمایی این تجهیزات با تمرکز درشهر کربلا صورت گرفت، افزود: ارائه خدمات بانکی از 22 آبان ماه آغاز شد که 23 دستگاه خودپرداز فعال در 11 نقطه از ورودی کربلا ، مسیرهای اصلی، اطراف حرم و هتل های محل اقامت زائران به خدمات رسانی پرداختند. وی افزود: از نخستین روز خدمات دهی، به طور میانگین روزانه 7000 تراکنش از طریق خودپردازهای بانک شهر انجام شده است. یعقوبی با اشاره به حضور فعال کارشناسان این بانک در ارائه خدمات در این ایام اظهار کرد: خودپردازهای بانک شهر در کربلا با استقبال گسترده زائران روبرو بوده است، به گونه‌ای که این دستگاه‌ها حتی شگفتی شهروندان عراقی را نیز به دنبال داشته است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین