|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان شهرستان آمل گفت که جاده هراز یکشنبه شب به علت ازدحام در بازگشت مسافران از آمل به سمت تهران و لغزندگی به علت بارش باران دارای ترافیک سنگین است.
 رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان شهرستان آمل گفت که جاده هراز یکشنبه شب به علت ازدحام در بازگشت مسافران از آمل به سمت تهران و لغزندگی به علت بارش باران دارای ترافیک سنگین است.

یوسف جغتا درگفت و گو با ایرنا افزود : هرچند تردد خودروها به سمت آمل در جاده هراز به صورت عادی و روان در جریان است، اما همچنان از انتهای محدوده پارک جنگلی میرازکوچک خان آمل در کیلومتر18 این جاده تا حدفاصل تونل شماره یک به مسافت حدود 5کیلومتر دارای ترافیک سنگینی است.

وی گفت که کم عرض بودن جاده در این محدوده هم سبب سنگین تر شدن ترافیک و کندی تردد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان افزود : با توجه به حجم بالای تردد درجاده هراز، لازم است مسافران برای راحتی تردد، بازگشت از سفر را پس از تعطیلات مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه بارش مقطعی باران در بیشتر طول جاده هراز ادامه دارد و سطح جاده نیز لغزنده است، از رانندگان خواست در طول مسیر این جاده با صبر و حوصله رانندگی کنند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

جغتا گفت : پلیس راه نیز از عصر یکشنبه و به منظور تسهیل در روان تر شدن برگشت مسافران از آمل به تهران، مسیر جاده از آب اسک تا رودهن را یکطرفه کرد و این محدودیت تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

وی یادآورشد: درعین حال عوامل و گشت های پلیس راه آمل و ماموران راهداری و هلال احمر در مناطق حساس ترافیکی جاده هراز حضور دارند و برای روان سازی ترافیک تلاش می کنند.

حدود 110 کیلومتر از مسیر جاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران واقع است.

مازندران 10 هزار و 700کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که کندوان ، هراز ، سوادکوه و کیاسر چهار جاده اصلی که این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می کند.

گزارش مرکز مدیریت راههای کشور هم حاکیست که در حال حاضر ترافیک در محورسوادکوه محدوده تونل شیرگاه تا کارسالار شمال به جنوب سنگین است.

همچنین مسیر چالوس- کرج درمحدوده سه راهی مرزن آباد، پل دزدبن،آدران،پیچ سرهنگ،تونل کندوان و سه راهی دیزین هم ترافیک سنگین دارد .

در همین حال هواشناسی مازندران از ادامه بارندگی در استان در روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد که بارندگی در مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

سامانه بارشی سرد از عصر جمعه وارد مازندرن شد که بر اساس گزارش هواشناسی تا عصر امروز در برخی ازمناطق غربی استان حدود یکصد میلی متر باران بارید.

دمای هوا در استان نیز در48 ساعت گذشته حدود 10درجه کاهش یافت و پیش بینی شده است تا در روزهای منتهی به پایان هفته نیز احتمالا دمای هوا در استان به زیر صفر برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین