|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور :
کد خبر: ۱۳۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور در طرح اربعین حسینی(ع) گفت: نیروی انتظامی سهامدار عمده تامین نظم و امنیت اربعین امسال است.
 نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور در طرح اربعین حسینی(ع) گفت: نیروی انتظامی سهامدار عمده تامین نظم و امنیت اربعین امسال است.

سردار ولی مدنی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه و قرارگاه فرعی اربعین، با اشاره به نظم و امنیت مطلوب این پایانه، اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیروی انتظامی، تدابیر خوبی برای تسهیل در ورود و خروج زائران به کشور عراق اندیشیده است.

وی افزود: برابر تدبیر سردار باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشور، با فرماندهی مشترک در اربعین شاهد هم افزایی بین نیروهای مسلح در سه مرز شلمچه، مهران و چذابه بودیم.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه کارکنان قرارگاه اربعین در شلمچه خدمت مقدسی دارند، تصریح کرد: نیروی انتظامی سهامدار عمده تامین نظم و امنیت اربعین امسال بود.

 مدنی با اشاره به مدیریت یکپارچه حاکم در ناجا، افزود: پلیس از ماموریت اربعین سربلند بیرون آمده است، در بازدید میدانی از مرزهای شلمچه شاهد حضور مسئولان ناجا و نیز استانی هستیم.

وی با تحسین مدیریت و زیرساخت های ایجاد شده در مرز شلمچه، تصریح کرد: امسال با توجه به مدیریت خوب و ایجاد زیرساخت های مناسب در این پایانه مرزی ، شاهد تردد روان زائران در راهپیمایی عظیم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور در پایان از زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین