|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
سرهنگ محمدرضا خسرویان افزود: تردد موتورسیکلت‌ها تا ساعت 6 روز دوشنبه یکم آذر ماه از جاده چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
جاده چالوس و هراز از ساعت 14 امروز یکطرفه شد.

سرهنگ محمدرضا خسرویان سرپرست پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه به مناسبت اربعین حسینی محدودیت‌های ترافیکی در جاده های مازندران اعمال شد.گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 امروز از کرج به مرزن‌آباد ممنوع شد.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است افزود: با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل ،تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 امروز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج یک‌طرفه است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: برای تسهیل در تردد خودروها در جاده هراز نیز رفت آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 امروز از رودهن به آمل ممنوع شد.

سرهنگ محمدرضا خسرویان افزود: با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب‌اسک به‌سمت رودهن یک‌طرفه خواهد شد.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 امروز از این محور ممنوع است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 تا 22 فردا 30 آبان از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا خسرویان افزود: تردد موتورسیکلت‌ها تا ساعت 6 روز دوشنبه یکم آذر ماه از جاده چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به ادامه بارش های باران و برف در جاده های مازندران با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین