|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
معاون اول رییس جمهور همچنین از برخی موکب‌های مستقر در مسیر نجف- کربلا بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به زائران بارگاه مقدس امام حسین (ع) قرار گرفت.
معاون اول رییس جمهور به خیل عظیم دوستداران سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیوست و در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شرکت کرد.

 اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز(یکشنبه) پس از ورود به نجف اشرف، در مسیر حرکت زائران کربلا حضور یافت و در بخشی از مسیر نجف به سمت کربلا، با عاشقان سیدالشهدا همراه شد.

معاون اول رییس جمهور همچنین از برخی موکب‌های مستقر در مسیر نجف- کربلا بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی  به زائران بارگاه مقدس امام حسین (ع) قرار گرفت.

دکتر جهانگیری در جریان این راهپیمایی، با برخی زائران و دوستداران اهل بیت(ع) در فضایی صمیمانه به گفت و گو پرداخت و از میزان رضایتمندی آنها از نحوه خدمات دهی در پایانه های مرزی کشور و تامین امکانات مورد نیاز زائران مطلع شد.


معاون اول رییس جمهور قرار است پس از راهپیمایی در بخشی از مسیر نجف به کربلا و بازدید از برخی موکب ها، مرقد نورانی و مطهر امام اول شیعیان حضرت امیرالمونین علی (ع) را نیز زیارت کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین