|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
گفتنی است، هدف از انعقاد این تفاهم نامه ، تقویت اقتصاد مقاومتی و استاندارد سازی تولیدات مشاغل خانگی و واحدهای تولیدی کوچک عنوان شده است.
تفاهم نامه همکاری سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت علمی سازمان بسیج امروز به امضای روسای دو سازمان رسید.

 به نقل از خبرگزاری بسیج، این تفاهم نامه که به امضای سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین و نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران رسید، در زمینه اجرای استاندارد و تدوین استانداردهای ملی و بین المللی است.

گفتنی است، هدف از انعقاد این تفاهم نامه ، تقویت اقتصاد مقاومتی و استاندارد سازی تولیدات مشاغل خانگی و واحدهای تولیدی کوچک عنوان شده است.
 
مطابق این تفاهم نامه ، سازمان بسیج برخی اختیارات سازمان ملی استاندارد ایران را برعهده خواهد گرفت که این مساله می تواند در هر چه بهتر جاری شدن روند استاندارد ملی در سرتاسر کشور تاثیر خوبی بگذارد.
 
علاوه براین، با این تفاهم نامه سازمان بسیج می تواند نسبت به ایجاد و شکل گیری شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت طرف سازمان ملی استاندارد ایران، اقدام نماید.
 
زمینه دیگری که در این تفاهم نامه میان سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان بسیج در نظر گرفته شده است، همکاری بسیج در زمینه کنترل کیفیت و بازرسی کالا در صادرات و واردات و همچنین سرکشی به کارخانجات و تدوین استانداردهای ملی و بین المللی خوهد بود.

گفتنی است ، نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ، ظهر امروز از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین بازدید کرد.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین