|
|
امروز: شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
مدیر عامل سایپا یدک با ابراز رضایت از خدمات شبکه نمایندگی‌ها، تامین آرامش خاطر مشتریان را از اهداف اصلی طرح خدمات و امداد ویژه گروه سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاش های شبکه خدماتی این هدف محقق شده است.
بازدید مدیرعامل سایپایدک از نحوه ارائه خدمات به زائران حسینیمدیر عامل سایپا یدک در بازدید از نمایندگی ها و پایگاه های ثابت و سیار طرح خدمات ویژه اربعین سایپا، بر خدمات رسانی مطلوب به تمام زائران عتبات عالیات تاکید کرد.
 

علیشاهی گفت: با اجرای طرح خدمات و امداد ویژه اربعین گروه سایپا، اطمینان و آرامش بیشتری برای هموطنان فراهم شده است.

وی که در حاشیه بازدید از نمایندگی ها و پایگاه های شبانه روزی امداد سایپا در استان های ایلام و کرمانشاه سخن می گفت، تاکید کرد طرح خدمات ویژه اربعین بسیار اهمیت دارد و شرکت سایپایدک به خوبی به وظایف عمل کرده و آمادگی لازم برای ارائه خدمات تا پایان زمان بازگشت زائران را خواهد داشت.

علیشاهی افزود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، مشکلی بابت کمبود قطعات در نمایندگی ها وجود ندارد و تا پایان زمان پیش بینی شده آماده ارائه خدمات هستیم.

مدیر عامل سایپا یدک با ابراز رضایت از خدمات شبکه نمایندگی‌ها، تامین آرامش خاطر مشتریان را از اهداف اصلی طرح خدمات و امداد ویژه گروه سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاش های شبکه خدماتی این هدف محقق شده است.

وی یادآور شد: مدیرعامل محترم گروه سایپا تاکید ویژه ای بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران محترم دارد و به همین منظور خدمات گروه سایپا با جدیت و نظارت بیشتری انجام می شود. این سفر نیز با دستور دکتر جمالی انجام شده تا در عالی ترین سطوح نظارت‌های لازم انجام شود.
لازم به ذکر است مدیرعامل سایپایدک در جریان این بازدید با تعدادی از مشتریان به گفت و گو پرداخت و نظرات آنان را درباره نحوه و کیفیت اجرای طرح خدمات ویژه اربعین جویا شد.

منبع: سایپانیوز
   
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین