|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
روز جمعه چهاردهم آبان امسال مرد 40 ساله‌ای به نام فرامرز پس از شنیدن جواب رد از سوی دختر جوان و خانواده‌اش سناریوی شومی را طراحی و اجرا کرد.
خواستگار شکست خورده که پس از شنیدن جواب رد، دختر مورد علاقه‌اش و خانواده او را به رگبار بسته وگریخته بود سرانجام پس از دو هفته با ردیابی‌های گسترده پلیسی در مخفیگاهش به دام افتاد. جنایتکارتحت تعقیب وقتی خود را در محاصره پلیس دید دست به خودزنی زد ولی با تلاش نیروهای امدادی از مرگ نجات یافت.

روز جمعه چهاردهم آبان امسال مرد 40 ساله‌ای به نام فرامرز پس از شنیدن جواب رد از سوی دختر جوان و خانواده‌اش سناریوی شومی را طراحی و اجرا کرد.

مرد انتقامجو پس از تهیه یک اسلحه کلاشنیکف، ابتدا در مسیر پدر و خاله دختر جوان در شهرستان تاکستان - واقع دراستان قزوین- قرار گرفت و با شلیک چندین گلوله آنها را هدف قرار داد که در این واقعه خونین پدر مریم به قتل رسید و خاله‌اش نیز مجروح شد که به بیمارستان منتقل شد ونجات یافت. خواستگار کینه جو سپس برای کشتن مریم به محل کار او رفت و به محض روبه‌رو شدن با دخترجوان و چند زن دیگر همه را تهدید به قتل کرد و پس از شلیک چند گلوله، دختر مورد علاقه‌اش را هدف قرار داد و گریخت. او بلافاصله سراغ برادر مریم نیز رفته بود که در این جنایت ناکام ماند و به ناچارگریخت.

مریم - 30 ساله - پس از این جنایت با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد که پس از چند عمل جراحی با تلاش تیم پزشکی نجات یافت.

از سوی دیگر درتحقیقات پلیسی مشخص شد فرامرز از مدت‌ها قبل خواستگار مریم بوده و برای ازدواج با او بشدت پافشاری کرده است، ولی پدر مریم در تحقیقاتش پی‌ برده بود خواستگار دخترش دارای چند سابقه کیفری است. حتی چند سال پیش هم به‌جرم قتل در زندان بوده که پس از جلب رضایت و بخشش اولیای دم از قصاص نجات یافته و آزاد شده است. به همین خاطر با این ازدواج بشدت مخالف بود. این شرور به شکل‌های مختلف برای خانواده مریم مزاحمت ایجاد کرده بود به طوری که او سال گذشته در اقدامی جنون‌آمیز ماشین پدر «مریم» را به آتش کشید. قاتل فراری پیش از این نیز با تهیه اسلحه به خانه دختر مورد علاقه‌اش رفته بود تا پدرمریم را بکشد که ناکام مانده بود. پرونده‌های شکایت از وی نیز طی دو سال گذشته در دادگاه‌های تاکستان، قزوین و... مطرح بود.

سرانجام خواستگار کینه جو با طراحی سناریوی شومی، برای کشتن دخترمورد علاقه‌اش و خانواده او دست به اسلحه شد. تلاش‌های کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری فرامرز ادامه داشت تا اینکه صبح پنجشنبه 27 آبان، کارآگاهان جنایی در ردیابی‌های پلیسی، مخفیگاه این جنایتکارفراری را شناسایی کردند. فرامرز که با دیدن مأموران شوکه شده بود وقتی خود را در محاصره دید در اقدامی جنون‌آمیز دست به خودزنی زد اما با تلاش بموقع کارآگاهان و نیروهای امدادی از مرگ نجات یافت و به بیمارستان منتقل شد.


منبع: ایران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین